modern Living room by M2ARQUITECTURA

گلیوں/راہداری سے باہر! ایک اندرونی ہاؤسنگ کی اصلاح

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

کوریڈورز  جیسا کہ ہم نے انہیں پہلے ہی پیش کیا  تاریخ میں نیچے آ گیا. آج اس جگہ کو تقسیم کرنے کے دوسرے طریقے ہیں جو مربع میٹر سے   زیادہ عرصے تک طویل عرصے تک پھیل گئے ہیں۔ جو پہلے سے پرانے گھروں کے لمبے، گہری اور تنگ گلیوں میں موجود تھے.

آج اصلاحات میں بڑے کثیر اجتماعی خالی جگہوں کو تخلیق کرنے کی کوشش کرتے ہیں جو کسی دوسرے کے ساتھ مواصلات کے بغیر مواصلات/رابطہ کرتے ہیں۔  مثلا ہم اس گھر کی طرح آج ہم بات کرنے جا رہے ہیں. ایم 2 آرکیچیکٹورا اسٹوڈیو کے مطابق  اس بارسلونا میں یہ اپارٹمنٹ  بہت لمبا تھا اور رات اور دن کے علاقے کو مربوط کرنے کے لیے یہ کوریڈور کے بغیر کرنا ناممکن لگ رہا تھا. اس کے حل کے طور پر فرنیچر کی ایک طویل سرمئی ٹکڑا کی تخلیق تھی جو فرش کے ایک بڑے حصے پر مشتمل ہے۔ جو اس منصوبے کا بنیادی ٹکڑا بن رہا تھا. آئیے ہم شروع کریں!

پہلے پرانے، طویل اور بورنگ ہال

یہاں تک کہ پیلے رنگ کی دیواروں کو پینٹنگ یا اس پردے رکھنے کے لئے جو تقسیم شدہ علاقوں میں موجود ہیں وہ اس کوریڈور کو محفوظ کر سکتے ہیں جو گھر کے ذریعے ختم ہو کر رہائش پذیر چند میٹروں کو ختم کرنے کے لیے بنائے گئے ہیں.اس کے علاوہ یہ ایک سیاہ جگہ تھی جس میں بمشکل سورج کی روشنی   پہنچ سکتی تھی. اس لیے تبدیلی ناگزیر تھی.

اب: سرمئی ٹکڑا

اس منصوبے نے علاقے/جگہ  کو واضح طور پر دن سے رات کو علیحدہ کرنے کی تجویز کی ہے اور اس طرح کے سرمئی فرنیچر کو جو ہم انٹرمیڈیٹ زون میں تصویر میں دیکھتے ہیں. اس کے سامنے ایک عملی اور اصل بوتل ہے جو اسٹوریج فرنیچر کے ساتھ باورچی خانے کے ذریعے جاتا ہے اس کے کنٹینر بننے کے لئے. باتھ روم اور سیکنڈری بیڈروم تک رسائی کے دروازے بھی اس سرمئی عنصر سے شروع ہوتے ہیں۔ جو گھر کی پشت پر مرکزی کمرے میں بھی متعارف کرایا جاتا ہے.

اس طرح کی گلیریور/راہداری جس کو ہم نے گزشتہ تصویر میں دیکھا وہ ایک کھلی/حال جگہ میں تبدیل ہوتی ہے جو اب بھی ایک ڈسٹریبیوٹر ہے۔ لیکن اس نے اس اسٹائل اور بورنگ کو کھو دیا ہے جوکہ اس سے پہلے تھا.

اس سے قبل: بالکنی کے ساتھ رہنے والے کمرے

ایک چھوٹے سے کمرے نے اس کو پرانا کمرہ بنا دیا. تقسیم سے باہر یہ گھر میں ایک پرانا اور خراب تھا۔ جہاں ونڈوز میں بہتر موصلیت کی ضرورت تھی۔ فرش خراب اور کوٹنگ کی حالت بھی ٹھیک نہیں تھی.

اب: ایک کمرے کا نیا نقطہ نظر جو اس سے کہیں زیادہ ہے

رہنے کے کمرے میں ہم نے دریافت کیا کہ یہ اب  چھوٹا کمرہ نہیں ہے جو ہم نے گزشتہ تصویر میں دیکھا. اب  تقسیم کے وقت یہ ایک بڑا کمرے بن گیا ہے۔ایک کھےا تصور کے ساتھ جس میں مختلف شعبے شامل ہیں: رہنے کے کمرے، کھانے کے کمرے، باورچی خانے ۔

دوسری طرف وہ عناصر جو خراب یا پرانے تھے  جیسے فرش پر نظر ثانی کی گئی ہے. اب گھر کے فرش باتھ روم کی استثناء کے ساتھ  ایک ٹھوس سچل لکڑی ہے. دوسری طرف  چھت ہمیں اس کی پرانی لکڑی کی بیم دکھتی ہے جس کی وجہ سے ان کی دہاتی طرز جدید داخلہ سے ٹکرا جاتی ہے جس سے اس منصوبے کی پیشکش کی جاتی ہے. ایک زبردست اور خوشگوار جو گھر کو گرم بنا دیتا ہے.

اب: رات کے علاقے

ہم رات کے وقت میں سونے کے کمرے میں ایک نظر ڈالتے ہیں. یہاں ہم بھاری ٹکڑے کے ساتھ دوبارہ حاضر ہیں جو کمرے کے لیےالماری بن گیا ہے. یہ سادہ فرنیچر کے ساتھ ایک کمرہ ہے۔ جہاں ساختی عناصر کو دیا جاتا ہے: اینٹ دیوار سفید اور لکڑی کی بیم میں پائی جاتی ہے.

اس سے پہلے: چھوٹی ونڈوز اور چھوٹا کمرہ

ہم نے ایک بار چھوٹا کمرہ تیارکیا تھا جس میں لکڑی کے شٹر کے ساتھ ایک پرانی ونڈو کو اندر دیکھا. ان کی اپنی توجہ تھی۔ لیکن وہ خستہ حالت میں تھے. اس کے علاوہ چھوٹا کمرہ فعال نہیں تھا اور گھر کے نئے تصور میں داخل نہیں ہوا.

اب: بڑے کمرے میں ایک چھوٹی سی ونڈو

بحالی اور بندوبست: چھوٹی ونڈو اپارٹمنٹ کے مرکزی بیڈروم میں دلکش کونے بناتی ہے. اس کے علاوہ اس کو تقسیم کر دیا گیا ہے۔ بشمول  کمرہ کے اندر کمرے میں نیا بیڈروم  شامل ہے.

اب: ایک سادہ بیڈروم

ہم سونے کے کمرے میں ایک اور نظر ڈالتے ہیں. یہاں ہم دیکھ سکتے ہیں کہ کس طرح پورے گھر میں ایک چہرے سے ایک دوسرے میں  تقسیم کیا جاتا ہے. اس تصویر کی بصری سنجیدگی کے باوجود گلیریور کم ہو گیا ہے۔ کیونکہ اس کے حصوں میں سے ایک باورچی خانے میں ہے. اس تصویر کے ساتھ ہم یہ بھی دیکھتے ہیں کہ سونے کے کمرے میں بھوری حجم متعارف کرایا گیا ہے۔اور اسے دو حصوں میں تقسیم کیا گیا ہے۔ جس علاقے میں ڈریسنگ روم اور دوسرا بستر واقع ہوتا ہے. یہاں جیسا کہ یہ دوسرے بیڈروم میں ہوا خالی جگہ کی خوبصورتی سادہ فرنیچر نیچے چلتا ہے.

اس سے پہلے: باتھ روم کے ساتھ ہوشیار رہو!

یہ کہتا ہے: ایک تصویر ایک ہزار الفاظ کے قابل ہے اور اس صورت میں فوٹو گرافی سب کچھ بتاتا ہے. 

اب: ایک سجیلا باتھ روم

اب ہم ڈھونڈتے ہیں کہ یہ ایک جدید باتھ روم ہے۔ جہاں سرمئی ٹونوں میں ایک جیومیٹرک  ایک جدید نقطہ نظر دیتا ہے. نئی تیاریوں  نئی تقسیم اور ایک بڑا آئینہ جو جگہ کو بڑھاتی ہے.

یہاں تک کہ ہم اس بارسلونا میں اس چھوٹے سے اپارٹمنٹ اور اس کی شاندار تعمیر نو کے ذریعہ اپنی واک کو ختم کرتے ہیں. اگر آپ حیرت انگیز اصلاحات کے بارے میں پڑھنا جاری رکھنا چاہتے ہیں تو ہم آپ کو ونٹیج ایئر/پرانی ہوا کے ساتھ اصلاح کے ساتھ آرٹیکل آرٹ کے بارے میں نظر ڈالنے کا مشورہ دیتے ہیں.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!