باغ by Lider Interiores

پچھواڑے والی دیواریں: 10 پرسوز خیالات

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

گھر کی تشکیل کے لئے یارڈ ایک کھلی جگہ سے زیادہ ہونا چاہئے. وہاں، ہم گھر کی قدر کرنے کے لئے شاندار جگہوں کو منظم کر سکتے ہیں اور گھر کو اور بھی ناقابل یقین بنا سکتے ہیں. اگرچہ ہم باغ کو بالکنیوں، صحن اوربیک یارڈ کی بنیادی کشش بنانے کے بارے میں سوچتے ہیں ،لیکن ایک بہت اہم جگہ ہے جس پر توجہ دی جانی چاہئے. بیرونی دیواریں.

بیرونی دیواروں پر، ہم دلچسپ اشیاکا سیٹ پیش کرنے کے لئے بہت ساری جگہ تلاش کرتے ہیں جو ترتیب کو زیادہ خوبصورت بناتی ہیں. چاہے یہ مختلف پوشیدہ چیزوں یا تفصیلات کا استعمال ہے جو باغ کو اور بھی زیادہ کشش بنائے،  سجی ہوئی دیواریں آپ کے گھر کی ترتیب میں ضرور فرق شاملکریں گی.

تو ہمارے ساتھ رہیں، نیچےمنصوبوں کی تفصیلات کو چیک کریں، اور آپ کے پچھواڑے میں دیواروں کی خوبصورتی کو استعمال کرنے کے لئے عظیم خیالات تلاش کریں.تو دعوت نامہ کا لطف اٹھائیں، تمام نقاط لکھ لیں اور حوصلہ افزائی کریں!

​1. رنگ کےٹچ کے ساتھ

یارڈ پر مختلف احساسات لانے کا سب سے آسان طریقہ بلاشبہ دیواروں پر رنگوں کے استعمال کے ساتھ  ہے. اس موقع پر، اس قدر زور دیا جاسکتا ہے کہ ماحول کی شخصیت کی قدر کرنے کے لئے کتنا کنٹراسٹ دلچسپ ہوسکتا ہے. اس مثال میں، ہم بڑی سبز دیوار کے درمیان سفید تفصیلات اور سنتری رنگ کی سیڑھیوں کا مجموعہ دیکھ سکتے ہیں. نظارے کو پورا کرنے کے لیے، ہمارے پاس سرخ ہیو میں خوبصورت باربیکیو کی موجودگی اور چڑھنے والے پودوں کے ساتھ عمودی باغ بھی موجود ہے.

​2. روشنی کے ساتھ

فلور لیمپ کے ساتھ تفصیلات ہمیشہ یارڈ میں دلچسپی رکھتی ہیں. اس منصوبے میں، مثال کے طور پر، پتھر کے فرش اور مڑی ہوئی دیوار نے براہ راست الیومینیشن حاصل کی ہے جو فرش پر رکھے گئے لیمپ کے ساتھ، بیرونی منظر سے بھی زیادہ دلچسپ نتیجہ پیش کرتی ہے.

​3. مصنوعی ذرائع کے ساتھ

پانی کے استعمال کے ساتھ سجاوٹ جیسے پانی، تالاب یا چشموں کے آئینے، جگہ کو زیادہ آرام دہ اور خوشگوار بناتے ہیں. اس جگہ میں، پانی کی خوشگوار آواز نیلے رنگ کے بڑی کنٹینروں پر گرنے والی دیواروں پر موجود چھوٹے سپاٹس سے آتی ہے، جو یارڈ میں سکون اور ہم آہنگی کا خیال مضبوط کرتی ہے.

​4. چھوٹے درختوں کے ساتھ

 سیدھی طرح سے دیوار کی جگہ کا استعمال کرنے کا ایک بڑا طریقہ، قدرتی ترتیب کی قدر کرنا، اور دیوار کے قریبی حصے میں چھوٹے  درختوں کا اختیار ہے. اس منصوبے میں، مثال کے طور پر، بامبوس کا استعمال ارد گرد حساس باغ کی خوبصورتی میں بہت اضافہ کر رہا  ہے.

​5. عمودی باغ کے ساتھ

جب ہم یارڈ کی تشکیل کرنے کے لئے روایتی باغ کی شکل پر غور کرتے ہیں تو، ہم بھول جاتے ہیں کہ دیگر دلچسپ متبادل ہیں، مثلا عمودی باغ فارمیٹس جیسے، مثال کے طور پر. اس خوبصورت ڈیزائن میں، رنگا رنگ  پھولوں کے خوشگوار باغ نے پس منظر میں بڑے عمودی باغ کے استعمال سے زیادہ خوبصورتی حاصل کی. یہ بہت اچھا انتخاب عظیم حجم اور بہت سی شخصیت کے ساتھ سبز سجاوٹ سے رہا ہے.

​6. لکڑی سے بنی دیواروں کے ساتھ

عمودی باغ کے استعمال کے ساتھ دیواروں کی تشکیل کرنے کے لئے اختیارات ہیں، تو مختلف اقسام کے کورزکو یاد رکھنا بھی ضروری ہے. مثال کے طور پر، لکڑی کا استعمال منظر عام کے قدرتی خیال کو مزید بڑھا سکتا ہے. تاہم،  لکڑی کا انتخاب کرنے کے لئے یاد رکھیں جو نمی کے خلاف مناسب طریقے سے واٹر پروف ہو اور جس کا دیمک کی موجودگی کے خلاف علاج کیا گیا ہو.

​7. پتھرکی کوٹنگ کے ساتھ

 قدرتی عناصر کے ساتھ کوٹنگ کی قدر کرنے کا ایک اور امکان، دیواروں کی تشکیل کے لئے چھوٹے پتھروں کا انتخاب ہے. اس مثال میں، ہم دیکھ سکتے ہیں کہ سرمئی پتھروں نے اس منظر کو زیادہ پر مزاجبنا دیا ہے، کیونکہ وہ اس ہموار دیوار کے  مکمل طور پر برعکس ہیں. اس منظر کو مکمل کرنے کے لئے، معطل انداز میں پودوں کو منظم کیا گیا تھا. 

​8. سادہ تفصیلات کے ساتھ

 سادہ تفصیلات بہت فرق بناتی ہیں، حالانکہ وہ اکثر نوٹس میں نہیں لائی جاتی. اس نازک پچھواڑے میں بڑے لان اور بڑے درخت کے ساتھ ہمنگ برڈ مشروبات کے ساتھ، دن قدرتی اور بہت خوشگوار انداز میں ظاہر ہوتا ہے. دیوار کو زیادہ خوبصورت بنانے کے لئے، فرش پر روایتی ڈرائنگ کے لیمپ رکھے گئے ہیں، جیسا کہ فرش کے قریب ایک چھوٹی باڑ شامل ہے۔ نتیجہ ہم آج اس گھر کا دورہ کرنا چاہتے ہیں.

​9. پتھروں سے سجاوٹ

یہ چھوٹی مکمل تفصیلات ہیں جو آپ کی بیرونی دیواروں کو ایک منفرد نظارے کے ساتھ چھوڑیں گی. اس منصوبے میں، مثال کے طور پر، پتھروں کی ایک بڑی دیوار کا استعمال لکڑی کے چھوٹےٹکڑے کرنے کے امکانات پیش کرتا ہے جو برتنوں کے ساتھ سجاوٹ کے لۓ مفید ہوسکتے ہیں یا صرف یارڈ پر مختلف ساخت لاتے ہیں. 

​10. قدرتی عناصر کے ساتھ

 آخر میں، ہم منظر عام میں قدرتی عناصر کے استعمال کے  دوسرے عظیم خیال کے ساتھ آئے ہیں. دیواروں پر، سرمئی پتھروں کی کوٹنگ نے ساخت میں بہت اچھا مرکب پیش کیاہے، جس میں جگہ میں موجود نازک باغ میں کالے پتھروں کے ساتھ خوبصورت سیٹ پیش کیا گیا ہے.

کیا آپ کو دیوار کو سجانے کے لئے یہ متبادل پسند آئے؟ آپ کا کون سا پسندیدہ ہے؟
 مکانات by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Request free consultation

Discover home inspiration!