by Quadro Vivo Urban Garden Roof & Vertical

بغیر کھڑکی کے گھر کے لیے 6 روشن خیالات!

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

یہ واضح ہے کہ تمام انسانوں کو سورج کی ضرورت ہوتی ہے، اور یہ شعوری اور منطقی طور پر نامیاتی ہے. تاہم، حالات ہمیشہ ہماری زندگی میں ہمارے تصور کے مطابق نہیں ہوتے، تو بجٹ کی کمی، یا گھر کے سادہ ڈیزائن کے لئے، کبھی کبھی ہم کمرے  کھڑکیوں کے بغیر بناتے ہیں. کچھ یورپی شہر، مثال کے طور پر، کھڑکیوں کے بغیر بنی ہوئی بستیوں سے بھرئے ہوئے ہیں، یا اس وجہ سے کہ ایک چھوٹے سے علاقے میں عمارتوں کی بڑی کثافت یا سردی کی وجہ سے (انتہائی سردی میں ونڈوز کی غیر موجودگی میں کمرے کو گرم رکھنے میں مدد مل سکتی ہے) عمارتوں کو خود کو ڈیزائن کرتے ہیں.

کھڑکیوں کی غیر موجودگی  کئی طریقوں سے روم کی خصوصیات کو الگ کرتی ہے. سب سے زیادہ واضح روشنی ہے. قدرتی روشنی کےذریعہ کے بغیر یہ ضروری ہے کہ مصنوعی روشنی کے ذرائع مناسب طریقے سے اپنا حصہ ادا کریں. روشنی اور  سہولت کے لئے مناسب طریقے سے تقسیم کرنے کی ضرورت ہے. اور، کھڑکی کے بغیر ایک کمرہ میں، دیکھ بھال دوگناکرنا ضروری ہے. روشن اور چمکدار رنگوں کا سخاوت سے استعمال کریں. مثال کے طور پر، سفید، یا گرم ٹون جیسے پیلے رنگ، ہلکا سرخ اور نارنجی پینٹ استعمال کرنا چاہئے. قالین یا روشن فرش یا روشن رنگ منتخب کریں. بعض تاریک فرنیچر مثال کے طور پر کونے کی میزیں، یا سیاہ دیوارکے ہینگروں کو سطحوں کی روشنی کے رنگ کے برعکس منتخب کریں. دیواروں اور چھتوں کے لئے سیاہ فریم کا استعمال کریں. یہ اقدامات چمک اور ہلکے رنگوں کو نمایاں کرتے ہیں اور زیادہ قدرتی سایہ محسوس کرتے ہیں.

دوسری خصوصیات جو بھی تبدیل ہوتی ہیں وہ آپ کو دوسری کائنات میں لے جانے والے کمرہ کی اہلیت رکھتی ہیں، کیونکہ یہ اکثر ونڈو سے دیکھنے کے لئے کافی ہوتا ہے جو ہم سمجھتے ہیں کہ دنیا کتنی بڑی ہے، اور ہماری سوچ سے بڑھ کر کتنی زندگی موجود ہے. کون ہے جس نے سڑک، لوگ یا تحریکوں کو اپنی کھڑکی سے دیکھ کر ایک مخصوص وقت کبھی نہیں گزرا؟ وینٹیلیشن کی کمی بھی ایک اور اہم عنصر ہے. کھڑکیوں کے بغیر ہوا کمرے کے اندر رہتی ہے، اور گرم موسم میں یہ نقصان دہ ہوسکتا ہے. بدقسمتی سے باہر.

ہم نے ونڈو کے بغیر کمرے سے آپ کی مدد کرنے کے لئے کچھ تجاویز کا انتخاب کیا ہے!

لائٹنگ

جیسا کہ ونڈو کی غیر موجودگی کی اہم خصوصیت قدرتی روشنی کی کمی ہے، روشنی کے ڈیزائن پر وقت اور توجہ وقف کرنے کے لئے یہ بہت ضروری ہے. یہاں ہمارے پاس دو اختیارات ہیں. سب سے پہلے ایک گرم اور مباحثہ ماحول تخلیق کرنا ہے، لیکن جس میں ضروری ہے کہ قدرتی روشنی کا احساس نہ ہو. اس صورت میں وہ تیز، پیلی، گرم روشنی استعمال کرتے ہیں جو مخصوص نکات میں تقسیم کی جا سکتی ہے، جیسے تصویر میں. چراغوں اور طاقوں  کا استعمال ماحولیاتی ضروریات کو گرمی فراہم کرسکتا ہے. موم بتیاں بھی مدد کرسکتی ہیں.

ایک اور اختیار یہ ہے کہ روشنی وہ اختیارکی جائے جو زیادہ سے زیادہ قدرتی روشنی جیسی ہو. تیز سفید روشنی کا بلب بھی ایک خیال ہے. ایک وسیع اختیار اب بھی مکمل سپیکٹرم بلب استعمال کرنے کے لئے ہے، جو عام زیادہ روشن بلبوں سے تھوڑا سا زیادہ خرچ ہوتا ہے، لیکن یہ سورج کی قدرتی روشنی کی طرح  ہوتا ہے.

اگر کمرے میں ونڈوز نہیں ہے تو، آپ کو دروازے کی جگہ پر پردے رکھنا ہے جب کمرہ بند ہوجاتا ہے تو ونڈو کا اثر پیدا کرنے کے لۓ، اس طرح یہ ماحول کی روشنی کو بھی سہولت فراہم کرتا ہے.

وینٹیلیشن

  by Casa Bruno American Home Decor
Casa Bruno American Home Decor

CASA BRUNO Ventilador Cancun, bronce antiguo

Casa Bruno American Home Decor

اس جگہ کی صحت اور حفظان صحت کے لئے وینٹیلیشن بہت اہم ہے، کیونکہ اگر یہ کافی نہیں ہے تو یہ دھول اور ناپسندیدہ خوشبو کمرے میں جمع ہو سکتی ہیں. اس مسئلہ سے بچنے کے لئے، ہم مندرجہ ذیل گھریلو علاج اور تجاویز درج کرتے ہیں: 1. کمرے کی چھت یا نیچے ہوا کو دوبارہ بنانے کے لئے ایک پنکھا لگائیں. ہر روز کم سے کم آدھے گھنٹے کے لئے اسے چلائیں. 2. ایسی چیزوں سے بچیں جو نمی سے خراب ہو سکتی ہیں، جیسے لکڑی، کاغذ اور چمڑہ ، ان چیزوں کے مطابق درجہ حرارت پر منحصر ہے، جس میں فنگس اور سڑنا پیدا ہوتا ہے. 3. کسی بھی کمرے کو ہوادار بنانے کا سب سے اچھا اختیار اسے دوبرہ بنانا  اور ایک ایگزاسٹ فین لگانا ہے. اگر کھڑکی والے کمرہ سے ملحقہ کمرہ ہے تو دو چھوٹے سوراخ بنا سکتے ہیں. یہ کام کرنے کے لیے کچھ علم کی ضرورت ہے، لہذا آپ کو پیشہ ور سے مشورہ کرنے کی ضرورت ہوگی. 4. آپ  اس کمرے کو باہر لے جانے والی سرگرمیوں جیسے استری کرنے ، یا اسے ڈسپینسر کے طور پر استعمال کر سکتے ہیں، لہذا آپ کو مقامی وینٹیلیشن کے بارے میں بہت فکر کرنا نہیں پڑے گی. 5.  ہمیشہ ونڈو زیادہ خوشگوار ماحول کی اجازت نہیں دے گی. بڑی دشواری کبھی کبھی دوپہرمیں سورج سے متعلق ہے، جو دیوار اور چھت کو حرارت دیتی ہے اور اس طرح داخلہ میں گرمی  کی منتقلی کا باعث  بنتی ہے، خاص طور پر دوپہر اور شام میں.

​فریم

ونڈو ایک فریم کے طور پر کام کر سکتی ہے. اسکوائر، جہاں رنگ، تحریک اور زندگی گزر جاتی ہے. ایک ونڈو کی غیر موجودگی میں، ایک یا کئی فریم دوسرے ماحول میں لے جانے میں مدد کرسکتے ہیں. اگر کمرہ چھوٹا ہے تو محتاط رہنا ضروری ہے کہ اسے بھرنا نہیں ہے،  یہ ایک چھوٹے سے کمرہ کی طرح لگ رہا ہے. لیکن اگر یہ درمیانی سائز کا ہے تو، تصاویر بڑی ہوسکتی ہیں.

یہاں، ہم نے ایک مثال کے طور پر ماریلایلا لوب کے بہترین منصوبے پیش کیے ہیں.

​پودے اور زندہ دیواریں

پودوں ایک کمرے کی توانائی کو برقرار رکھنے کے لئے ہمیشہ ایک اچھا طریقہ ہیں. پودے ہوا کی صفائی میں بھی مدد دے سکتے ہیں، جو ونڈوز کے بغیر ایک کمرے میں ضروری ہے. سبز دیوار بہت اچھی ہے، اس کے ساتھ ساتھ پودے کی تمام مثبت خصوصیات فریم بناتی ہیں! تاہم، پلانٹ کی ضروریات اور خصوصیات پر توجہ دینا ضروری ہے. مثال کے طور پر، کچھ نمونے موجود ہیں جو سورج کی روشنی کے بغیر تباہ ہو جائیں گے، اور کچھ ایسے ہیں جو رات کو بہت زیادہ CO2 خارج کرتے ہیں. لہذا ہر ایک پلانٹ کی خصوصیات اور مطالبات کو اچھی طرح سے جانچنا  ضروری ہے.

​DIY

  by Natural Urbano
Natural Urbano

Serie Mecapal

Natural Urbano

فن کے حل ونڈوز کے بغیر ایک کمرے کو روشن کر سکتے ہیں! مشہور 'خود کریں' سے آ پ کو رنگائی اور تخلیقی اشیاء کی تخلیق میں مدد مل سکتی ہے، جس میں کچھ فنکشن بھی شامل ہیں، جیسا کہ تصویر میں بک مارک اور اشیاء، کمرے میں ایک زبردست ہوا لاتے ہیں.

​موم بتیاں

موم بتیاں ہمیشہ ایک مباحثہ خیزاور استقبالیہ ماحول پیدا کرنے میں مدد کرتی ہیں. ونڈوز کے بغیر ایک کمرے میں، اور اس وجہ سے قدرتی روشنی کے بغیر، موم بتیاں لازمی ہو سکتی ہیں. مارکیٹ میں موم بتیوں کی بہت سی قسمیں ہیں جن میں سے آپ منتخب کرسکتے ہیں. ایک  صحت مند اور خوشگوار احساس پیدا کرنے کے لئے خوشبودار موم بتیاں استعمال کی جا سکتی ہیں. ونڈو کے بغیر کمرہ میں یہ تھوڑا مشکل ہے.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!