Conservatory by MC3 Arquitetura . Paisagismo . Interiores

20 چھوٹے باغات جو آپ گھر کے کونے میں بھی لگا سکتے ہیں

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+

Request quote

Invalid number. Please check the country code, prefix and phone number
By clicking 'Send' I confirm I have read the Privacy Policy & agree that my foregoing information will be processed to answer my request.
Note: You can revoke your consent by emailing privacy@homify.com with effect for the future.
Loading admin actions …

یہاں پرہمیشہ کچھ خیالات ہیں جوحوصلہ افزائی کے طور پر کام کرسکتے ہیں اور فطرت میں اندرونی یا باہر لے سکتے ہیں. آج ہومی فائی نے 20 چھوٹے باغوں کو منتخب کیا ہے جو ایک چھوٹی سی جگہ میں تعمیر کرنے کے لئے بہترین ہیں. ہر پروجیکٹ تخلیقی طور پر تیزی سے اور لاگت میں مؤثر طریقے سےبنایا جا سکتا ہے.

اب  آپ کے گھر میں باغ کے منصوبے شروع کرنے کے لئے آپ کو کونسے پودوں  کا تجزیہ اور منتخب کرنا ہوگا.

یہ بہت ضروری ہے کہ پودوں کو منتخب کرنے کے عمل کے دوران کئی اقسام کے پھولوں اور پودوں کو نہ ملائیں۔ لہذا آپ ماحول کے توازن اور ہم آہنگی کا احساس خراب کرنے سے بچیں گے.ایک اور اہم نقطہ یہ ہے کہ پودوں کے سائز کو خالی جگہوں میں تقسیم کریں۔ پھر سب کچھ منتخب کیا اس وقت زمین پر اترنے کا وقت ہے. 20 چھوٹے باغوں کو چیک کریں اور حوصلہ افزائی کریں!

1. عمودی باغ

عمودی باغ ان لوگوں کے لئے بہت اچھا ہے جن کی چھوٹی سی جگہ ہے۔ لیکن اپنے اگواڑ کو بے رنگ  نہیں چھوڑنا چاہتے ہیں.اس بات کو نوٹ کریں کہ باغ کو بہتر بنانے کے لئے بھی ایک پھول بستر بنایا گیا تھا. یہ خوبصورت تھا

سیٹو آندر / ساؤ پاؤو میں واقع ایم سی 3 آرکیٹیکچرل زمین کی تزئین اور داخلہ زمین کی تزئین میں مشق کرتے ہیں۔ رہائشی اور کارپوریٹ دونوں کے اندرونی اور بیرونی علاقوں کے منصوبوں کو سمجھتے ہیں۔

2. لکڑی کا ڈیک

کبھی کبھی آپ کو ایک بہت بڑے باغ کی ضرورت نہیں ہے لیکن صرف ایک قسم کے پودوں کیونکہ گھر پر ایک ہی فرق ہے. پھر بھی امیونسیسی آرام دہ اور پرسکون بنانے کے لئے دو پہلوؤں پر سفید کنارے نصب کئے گئے تھے جنہوں نے باغ کی توجہ کو مکمل کیا  لکڑی کے بینچ کے علاوہ اور چھوٹے گلدوں کے ساتھ چھوٹے گلاب لگائے گئے۔

3. گرین/سبز دیوار

 Garden by Greice Peralta
Greice Peralta

Jardim Vertical

Greice Peralta

اس سے پہلےپلانٹ کا سائز بھی سمجھنا ضروری ہے. یہاں پر سبز دیواروں کے لیے مختلف پودوں کا استعمال کیا گیا تھا اور رہائش گاہ کی دیوار کو چھوڑ دیا گیا تھا جیسے کہ یہ جنگل تھے. لکڑی کے بنچ کے اور آسان لائنوں کے ساتھ صرف چند اشیاء استعمال کریں.

4. پلانٹ بستر

پلانٹ کا بستر ان پر انحصار کرتا ہے جنہوں نے اپنے باغ میں اس کی خواہش کی ہے۔مثال کے طور پر یہ ایک ہی سایہ اور ہینڈل کرنے میں آسان ہے اوراسے ہمیشہ دیکھ بھال کی ضرورت نہیں ہے.

5. دیوار اور گلدان میں پھول

ایک چھوٹے سے باغ کی تعمیر کے لئے زیادہ کچھ نہیں لگتا ہے۔ صرف سادہ اور خوبصورت چیزوں کو بنانے کا تحفہ ہے. یہاں ایک عمودی باغ دیوار پر بنایا گیا تھا اور فرش پر مختلف سائز اور پتھروں میں پودوں کے ساتھ زمین کی تزئین کی بندش کو بند کر دیا گیا تھا.

6. پتھروں کے مرکب کے ساتھ باغ

باغ ایک چھوٹا سا درخت  پتھر کے فرش اور لکڑی ڈیک کے ساتھ سجایا گیا تھا۔ اس لئے اس نے ایک سفید پینٹ لکڑی والے بنچ اور دیوار پر ٹائل کی تفصیل کے ساتھ خوشگوار ماحول فراہم کیا.

7. سیڑھیوں کے نیچے خالی جگہ کا لطف اٹھائیں

پتھر ان لوگوں کے لئے صحیح انتخاب ہے جو سب سے زیادہ قدرتی انداز میں باغ کو پسند کرتے ہیں اور سجاوٹ میں ایک بار بار لکڑی کے ڈیک اور بینچ کے حصول کی جگہ ہیں.

8. برتنوں میں مختلف پودے

ٹھیک ہے یہ ایک باغ بننے کے لئے کافی نہیں ہے۔  لیکن ہمارے پاس اپارٹمنٹ کی ایک بالکنی پرجڑی بوٹیوں اور پودوں کے لئے وقف ایک چھوٹی جگہ کا ایک ماڈل ہے.

9. لکڑی کے ڈیک کا استعمال کریں

اس باغ میں لکڑی کے ڈیک کا استعمال پتھروں کے درمیان راستہ بنانا تھا۔ اس کے علاوہ عمودی دیوار اور زمین پر پٹھوں پودے پر پھولوں کے لیے.

10.دیواروں اور برتن اور پھولوں میں رنگ!

اس باغ میں کچھ چھوٹے برتن استعمال کیے گئے تھے جو پودوں کی مختلف پرجاتیوں کو پودے لگاتے تھے۔ لہذا رہائش گاہ میں سبز جگہ نہیں تھی.

11. فاؤنٹین کے ساتھ عمودی باغ

اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کے گھر میں جگہ چھوٹی ہے۔ لیکن یہ کیا معاملہ ہے کہ آپ اس کی سجاوٹ کریں گے. مثال کے طور پر یہاں عمودی باغ تعمیر کیا گیا تھا اور اس تفصیل کو پتھر اور فاؤنٹین کے ساتھ لکھا ہوا لکڑی کے ساتھ چھوڑ دیا گیا تھا.

12. مقامی پودوں کو منتخب کریں

تصویر میں اس باغ کی طرح ہمارے پاس کچھ پتھر اور چھوٹے ناریل کے درخت ہیں جو برتنوں میں لگائے گئے تھے.

13. اس کے اتحادیوں کے طور پر لکڑی کا استعمال

یہ قدرتی مواد ہے جو کسی بھی ماحول میں گرمی اور شخصیت لاتا ہے.

14. راہداری میں باغ

اگر آپ کے پاس ایک خالی ہال ہے تو  مثال کے طور پر ایک چھوٹے سے باغ میں پودے اور پودوں کے ساتھ سرمایہ کاری کرنے کا بہترین خیال ہے.

15. آرٹ کا کام

باغ کے بیچ میں آرٹ کا ایک کام کریں. آپ کسی بھی وقت غور کر سکتے ہیں اور خوش قسمت ساخت کا حصہ بن سکتے ہیں.

16. پودے بازی نہیں

آپ اپنے گھر کے شوق میں ایک طیارے ڈال سکتے ہیں کیونکہ یہ فطرت کی زراعت کے اندرایک راستہ ہے.

اس کے علاوہ ایک ہی وقت میں دونوں جگہوں پر ضم کر سکتے ہیں!

17. باغ میں روشنی

اصل اور تخلیقی لیمپ کے ساتھ ایک باغ میں روشنی آپ کے چھوٹے باغ میں ایک جادو رابطے کا کام دے  گی.

18. صحرائی باغ

یہ ایک ایسا باغ ہے جسے زیادہ دیکھ بھال کی ضرورت نہیں ہے. آپ کو صرف مختلف کیفے اور پتھروں کے ارد گرد ڈالنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ لہذا آپ کے پاس اپنے رہائش گاہ میں خوبصورت ماحول ہوگا.

19. پیٹو خلا میں پتھر اور پودوں کے ساتھ گارڈن

وہاں ایسے لوگ موجود ہیں جن میں باغ میں ایک پیٹو جگہ نہیں ہے. اپنے باغ کے فرنیچر اور آلات کو رکھنے کے لئے ایک طریقہ دیوار پر پھولوں کی چھوٹے چھوٹے برتنوں اور سجاوٹ کے پودوں کو مکمل کرنا ہے.

20. روشنی نہیں بھولنا

اور نظریات کی کتاب کو بند کرنے کے لئے: ایک خوبصورت باغ جس میں کچھ عمودی باغ چشموں، لکڑی ڈیک، لکڑی کے بینچ، لان اور پتھر کے فرش، حقیقت یہ ہے کہ شام کی سجاوٹ میں خصوصی رابطے فراہم کرتے ہیں. 

 Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!