by homify

گھروں کی صفائی کے لیے 7 تجاویز جو بہت مؤثر ہیں

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

ہم صاف اور گلیمرس گھروں کو پسند نہیں کرتے ہیں، لیکن یہ بھی محسوس ہوتا ہے کہ ہم صاف قارئین نہیں ہیں! ہر دن کون صفائی کرنا پسند کرتا ہے؟ لیکن حقیقت یہ ہے کہ، گھر کی صفائی ہماری زندگی کا حصہ ہے.

اگر آپ خطرناک کیمیکلز کے بغیر سادہ گھریلو کام کرنا چاہتے ہیں، تو آپ کو مندرجہ ذیل تجاویز سننے کی ضرورت ہوسکتی ہے.

​1) موپ جھاڑو

ایک ہی وقت میں یہ جھاگ اکثر پروفیشنل صفائی سروس فراہم کرنے والے کی طرف سے استعمال کیا جاتا ہے. روزانہ فلور کے علاج کے لئے یہ طریقہ بہت مؤثر ہے. آپ کو ہر دن فرش کو صاف کرنے کی ضرورت نہیں ہے لیکن فلورمکمل طور پر صاف نظر آتا ہے. 

​2) مائکروویو اوون میں ڈش واشر اور ہاتھ کا کپڑا صاف کریں

 سپنج اور ڈسٹر گندے ٹولز ہیں جو بیکٹیریا سے رابطے میں آتے ہیں. سفید سرکہ یا لیموں کے جوس میں اسپنج اورصفائی کا کپڑا   حفظان صحت کے مطابق  صفائی کے لۓ بھگوئیں پھر ایک منٹ کے لۓ مائکروویو میں  لگائیں. ان مواد کی تیزابیت، گرمی کے ساتھ، پیتھوجنز کو مار ڈالےگی اور سپنج اور کپڑہ دوبارہ استعمال کے لئے تیار ہوجائیں گے.

یہ طریقہ بعض لوگوں کے لئے تھوڑا شدید ہوسکتا ہے. لیکن آپ کوشش کر سکتے ہیں.

​3) اپنے بستر کو ایک ویکیوم کلینر کے ساتھ جھاڑٰیں

آپ گندگی کو ختم کرنے کے لئے ویکیوم کلینر کے ساتھ اپنے بستر کو صاف کرسکتے ہیں. صوفا اور گدے صاف کرنے کے لئے ایک خصوصی سناؤٹ  کے ساتھ جگہ کو تبدیل کرنا مت بھولیے گا. اور یقینی بنائیں کہ ویکیوم صاف حالت میں ہو، فرش کی صفائی سے پہلے جیسا نہیں.

​4) برش کے ساتھ باتھ روم ٹائلز کو صاف کریں، نہ کہ کپڑے سے

 اپنے باتھ روم کے ٹائل کی صفائی کرتے وقت، کپڑا یا سپنج سے زیادہ سخت برش کو پسند کریں. اگر باقاعدگی سے کیا جائے تو، تمام جگہوں میں ٹائلیں، جوڑوں پر پردے اور صابن کے ذرات پر ایک سخت برش چونے کے داغ صاف کرے گا. لہذا آپ کو بھاری کیمیکل استعمال کیے بغیر چمکدارٹائلیں مل جائیں گی ۔

​5) ڈش واشر اور کھانا پکانا کے برتنوں کواکٹھا نہ کریں

فوری طور پر کٹلری اور کھانا پکانے کے سامان کی صفائی کریں، اپنے باورچی خانے کے علاقے میں بیکٹیریا کو گھومنے مت دیں.

​6) ایک رگ کے ساتھ کار کا کنسول صاف کریں

آپ آسانی سے ایک نم کپڑا کے ساتھ کنسول اور دیگر پلاسٹک کے حصوں کو صاف کر سکتے ہیں اور پھر اسے پالش سپنج  کے ساتھ پالش کرسکتے ہیں. صرف چند منٹ لگتے ہیں!

​7) جتنا ممکن ہو آپ کے ایئر فلٹر صاف کریں

آپ کی ایئر کنڈیشنر سے بہتر کارکردگی حاصل کرنے کے لئے، آپ کو پروقت  فلٹر صاف کرنا ہوگا. آلودگی ایئر کنڈیشنر میں مائکروبائل کو بہت متحرک کر دے گی. فلٹر جان بوجھ کر صارفین کو صاف کرنے کے لئے آسانی سے ہٹانے اور دوبارہ سیٹ کرنے کے لئے ڈیزائن کیا جاتا ہے. مسلسل استعمال ہونے والے AC فلٹرکو ہر 15-20 دنوں کے بعد صاف کرنے کی ضرورت ہے. خشک ہونے سے پہلے فلٹر دوبارہ انسٹال نہیں ہونا چاہئے.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!