by Flores Rojas Arquitectura

گھروں کو برا بنانے والی 7 چیزیں !

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

ایک مضبوط، خوبصورت ساختہ اور زندگی کے تمام پہلوؤں کو پورا کرنے کے لئے،  سجانا یا ڈیزائن کرنا  ایک گھر میں ایک اور اہم عنصر ہے. کیونکہ اگر ہم اس نقطہ نظر کو نظر انداز کرتے ہیں تو، گھر نہ صرف خوبصورت نہیں ہوسکتا بلکہ اس  کمی کی وجہ سے گھر کی ظاہری شکل  اور فنکشن کی خرابی کا بھی تجربہ ہوتا ہے. دراصل، یہ خطرناک ہوسکتا ہے.

جی ہاں. ہمیں اس مسئلہ پر توجہ دینے کے لیے بہت ساری چیزیں ہیں. دیگر چیزوں کے علاوہ کلرسکیمز یا عمارت سازی کا انتخاب، سورج کے سامنےگھر کے بیرونی حصے میں بلب کی تنصیب، ہوا اور بارش  ایک آفت، یا غیر بدحالی بارش یا گٹر کاراستہ جو لیکج کا باعث بن سکتا ہے، جو سیلاب کے امکان کو جنم دے سکتا ہے. جی ہاں. گھر کے لئے، سب سے چھوٹی چیزکو بھی بھولنا نہیں چاہئے.

اور آج، ہومیفائی ہر اس چیز کو پیش کرے گا جو ہر شخص کو سجاوٹ اور گھر کے ڈیزائن میں نہیں کرنا چاہئے – اگر ان چیزوں سے بچیں تو مستقبل میں گھر کی زندگی کو بہتر بنا سکتے ہیں.

چلیں شروع کریں؟

​1. چھوٹی چیزوں پر توجہ دینا

خاص طور پر، ڈیزائن کے اختلافات.

حفظان صحت اور ڈیزائن کی مطابقت، گھر کو خوبصورت بناتے ہیں. اور، ہم اس کے بارے میں بہت محتاط رہیں گے. مندرجہ ذیل گھر کا کیس دیکھیں.

گھر کے سامنے چھت کا کنارا بہت ہی مختصر ہے، لہذا اس سے گھر کا علاقہ سورج اور بارش سے باہر نہیں بچ سکتا. اس کا  اسفالٹ کا داخلہ صرف کنکریٹ کا استعمال کرتا ہے، جو ننگی آنکھ سے دیکھا جا سکتا ہے، 45 ڈگری زاویہ  ویسا نہیں ہے – چیزیں جو گھر کے خاتمے کا بعد میں باعث ہوسکتی ہیں. باڑ بھی ایک دوسرے کے ساتھ ہم آہنگی میں ڈیزائن نہیں کی گئی ہیں، گھر کو غیر محفوظ بنارہی ہیں. لہذا، آرام دہ اور پرسکون دیکھنے کے علاوہ، آپ کی توجہ ڈیزائن کی تفصیلات اور اس طرح کی تعمیر پربھی ڈالیں، جو گھر کی زیادہ عرصے زندہ رہنے کے لئے مدد کریں گے.

​2. متضاد رنگ کا استعمال کریں

رنگ، جذبہ، کردار اور گھر کے باشندوں کاذائقہ 

کبھی کبھار: بہت سے لوگ اعتماد پر مبنی رنگ منتخب کرتے ہیں- جیسا کہ ستاروں یا فینگ شوئی کے مطابق گھر کے باشندوں کے لئے اچھا ہے. اس کے ساتھ کچھ بھی غلط نہیں ہے – ذائقہ – لیکن یہ بہتر ہو گا اگر ہم ان ٹونزکو منتخب کریں جو ہم آہنگی سے متعلق نظر آتی ہیں، خوبصورت گھر کو ظاہر کرنے کے لئے اور منفی احساس میں بھی کھڑی نہیں ہوتی.

رنگمنتخب کرتے وقت، ان عوامل میں سے ایک جو سمجھنا ضروری ہے، وہ اس کی عمر  ہے. کیونکہ ہر رنگ، خوبصورتی کا ایک لمحہ ہے جو مختلف ہے. یہ تب تک ہی ہوتا ہے جب ہمارا منتخب کردہ رنگ ختم ہوجائے ، ایسے میں ہمیں فوری طور پر اپ ڈیٹس بنانا ضروری ہے تاکہ گھر ہر وقت چمکتا رہے.

​3. لیکس کے نشانات

ہر قسم کی عمارت کے لیے سامان  زندگی کا سائیکل مختلف ہے. اس لئے ہمیں عام افادیت کی جانچ پڑتال اور گھر کے نقصان یا کمی کی نشاندہی اور اسے تلاش کرنا ضروری ہے اور فوری طور پر گھر کی سیکورٹی کو برقرار رکھنے کے لئے بہتر بنانے کی ضرورت ہے. دوسری جانب، اچانک تبدیلی یا اچانک بالکل بہتر بنانے کے بجائے، گھر کو برقرار رکھنے کے لئے اس کام کو جاری رکھنے سے پیسوں کی بھی بچت ہوگی۔

4۔ بجلی کے سامان کو کھلا مت چھوڑیں

ہم مناسب سازوسامان کے بغیر، بیرونی احاطے پر روشنی کے آلات کو انسٹال نہیں کرتے، ان کے اختتامی کناروں کو محفوظ بنانا ضروری ہے. غیر محفوظ، خاص طور پر برسات کے موسم میں، جہاں پانی ٹیوب میں داخل ہوسکتا ہے، اور روشنی کا نظام خراب ہوجاتا ہے جب شارٹ سرکٹ پیدا ہوتا ہے. برقی طاقت، مدد کرنے کے علاوہ، زندگی کے لئے بھی نقصان دہ ہوسکتی ہے، اگر ہم اسے استعمال کرنے میں غفلت یا غیر مناسب رویہ اپناتے ہیں.

​5. خراب نکاسی کا نظام

ایک گھر نہ صرف مضبوط، خوبصورت اور ذائقہ سے بھرپور ہونا چاہئے، بلکہ دیگر تفصیلات بھی ضروری ہے جو کم اہم نہیں ہیں. اس میں ایک نکاسی کا نظام برقرار رکھا جانا چاہئے گھر کے ارد گرد کے علاقے کو محفوظ، صاف اور پانی سے پاک بنانے کے لئے خاص طور پر برسات کے موسم میں تاکہ نقصان  نہ ہو. خاص طور پر جب ہم بہت سے گھروں پر غور کرتے ہیں کہ ان کے  علاقے میں پانی کا استعمال  کار دھونے، درختوں اور پودوں کو پانی دینے اور دوسروں کاموں کے لیے بھی کیا جاتا ہے.

گھر میں زیادہ تر نکاسی کا نظام، ایک گڑھاہے. گھر کی چھت کے ساتھ نصب، پانی کو کنٹینر یا ذخیرہ کرنے کے لئے منتقل کرنے کے لئے. فی الحال، یہ ایلومینیم اور سٹین لیس سٹیل یا زنک کی مختلف اقسام سے بنایا جاسکتا ہے، جن میں سے تمام خوبصورت، مضبوط اور مناسب قیمت مختلف حالتوں کے ساتھ، گھریلو مال کی ضروریات پر منحصر ہے. لیکن اصل مسئلہ یہ نہیں ہے کہ گڑھا کیا ہے اور کیسے بنا، لیکن گھریلو نکاسی کا نظام بہتر بن سکتا ہے.

​6. خالی وال

ڈیزائن اور گھر کی سجاوٹ، خاص طور پر باہری حصی میں، غیر معمولی نہیں، اور ساخت کی تفصیلات کو برقرار رکھنا ضروری ہے. مندرجہ بالا عمارت پسند نہ کریں. اگر تصویر کی طرح خالی چھوڑ دیا جائے تو، سامان اور تعمیراتی ڈھانچے کے ٹکڑوں کو سورج کی روشنی اور بارش سے نمٹنے کی  کمی کا سامنا کرنا پڑتا ہے، جو گھر کی سلامتی پر اثر انداز ہوگا. تو ہر چیز کا خیال رکھیں، اور اپنی پسند کے رنگ سے اسے کوٹنگ کر دیں. مضبوط ہونے کے علاوہ، آپ کے گھر ضرور کامل نظر آئیں گے.

​7. خیمے نصب کریں

گھر، جس میں سامنے کی چھت شامل نہ ہو، تعمیر نہ کریں، کسی بھی جگہ کو کھلا مت چھوڑیں، کیونکہ سورج سے روشنی اور بھاپ علاقے کے پانی کو جاری رکھیں گی اور اسے غیر آرام دہ رہنے والی جگہ بنا دیں گے. اور جب گھر کے درجہ حرارت کو گھٹانے کی بات آتی ہے، تو ہمیں ائر کنڈیشنر کے استعمال کے لئے مزید بجلی کی ضرورت ہوتی ہے، جو ضائع ہو جائے گی، اور جب بارش آتی ہے تو گھر کی دیواروں کو بھی خراب یا بد صورت بنائیں گی۔

اور اس پر قابو پانے کے لئے سب سے آسان اور سب سے زیادہ اقتصادی طریقہ، خیمہ نصب کرنا ہے. فی الحال مختلف اختیارات میں دستیاب ہے، خیمہ کے سوراخ سورج اور طوفان اور بارش سے پناہ گاہ، پیش کرسکتے ہیں.

آپ کونسے مشورے پر عمل کریں گے؟ ذیل میں کالم میں اپنے خیالات لکھیں.
 مکانات by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Request free consultation

Discover home inspiration!