10 چیزیں جو آپ کو بدلنا ہوں گی اگر آپ ایک صاف گھر چاہتے ہیں

Request quote

Invalid number. Please check the country code, prefix and phone number
By clicking 'Send' I confirm I have read the Privacy Policy & agree that my foregoing information will be processed to answer my request.
Note: You can revoke your consent by emailing privacy@homify.com with effect for the future.

10 چیزیں جو آپ کو بدلنا ہوں گی اگر آپ ایک صاف گھر چاہتے ہیں

Resham Ejaz Resham Ejaz
colonial  by ООО 'Сфера', Colonial
Loading admin actions …

گھر کی سجاوٹ کا جمالیاتی ہونا تو لازمی ہے۔ گھر جتنا مہذب اور جدید ہو، اس کی سجاوٹ اتنی ہی عمدہ ہو گی۔ اسی لیے سجاوٹ سادہ ہونی چاہیے اور سامان رکھنے کی جگہیں نفیس ہونی چاہیئں۔ اس کے بغیر آپ ضروری سجاوٹ حاصل نہیں کر سکیں گے اور تھک ہار کر گھر لوٹنے کے بعد اسے صاف رکھنے کے لیے بھی وقت نہیں نکال پائیں گے۔ ہم نے 10 تبدیلیاں اکٹھی کی ہیں جن پر آپ آسانی سے عمل کر کے منفی صورتحال سے بچ سکتے ہیں۔ ایک خوبصورت گھر جس کا آپ خواب دیکھتے ہوں، محنت کی بدولت حقیقت میں بدلے گا۔ آپ ہومی فائی کی اس آئیڈیا بک پر عمل کر کے گھر کو حیرت انگیز بنا سکتے ہیں۔

1۔ خواب گاہ

آپ خواب گاہ میں چھوٹی چھوٹی تبدیلیاں لائیں گے۔ تصویر کی طرح ایک خوبصورت اور فعال کام کرنے کی جگہ بنائیں، جو گھر کو نفیس اور آرام دہ بنانے میں مدد دے گی۔سامان رکھنے کی جگہ کی بدولت آپ گھر صاف اور پرکشش رکھ سکتے ہیں۔

2۔ ایک عمدہ کچن

اگر آپ ایک مصروف کچن کے ماحول سے مطمئن نہیں تو آپ نمونوں کی تصاویر لے سکتے ہیں اور فرنیچر اور دیگر سامان احتیاط سے اور صفائی سے محفوظ کر سکتے ہیں۔ آپ ایک صاف اور بڑا کچن حاصل کر سکتے ہیں۔

3۔ ہینگر

خواب گاہ یا ڈریسنگ روم میں کپڑوں کا ہینگر لگانے سے ایک مدد گار سامان رکھنے کی جگہ بن جاتی ہے۔ یہ ہینگر آپ کی زندگی کو آسان اور متحرک بناتے ہوئے خواب گاہ کو بھی منظم رکھیں گے۔

​4۔ کپڑوں کا کمرہ

آپ گھر میں کپڑوں کے لیے ایک بڑا کمرہ بنا سکتے ہیں۔ بہت سی درازوں والی الماریاں اور سامان رکھنے کے ڈبےآپ کو کپڑے ترتیب دینے کا موقع فراہم کریں گے۔

5۔ جمالیاتی شو کیس

لاؤنج اور اس کی سجاوٹ میں جگہ کی جمالیات کو نمایاں کرنے اور دلکش سجاوٹ کے لیے آپ ایک خاص شیلف بنا سکتے ہیں، جیسا کہ تصویر میں دکھایا گیا ہے۔ آپ اس شو کیس میں لوازمات اور آرائشی ٹکڑے رکھ کر اس کی نفاست بڑھا سکتے ہیں۔ اس سے لاؤنج مزید مہذب لگے گا۔

6۔ باتھ روم

باتھ روم کو صاف ستھرا ہونا چاہیے۔ اسی لیے آپ کو تصویر کی طرح سامان رکھنے کی جگہ بنانی چاہیے اور اور ایک شیشے کا شیلف چننا چاہیے جو تمام سازوسامان چھپا دے۔ یہ جگہ کی نفاست کو دوبالا کر دے گا۔

7۔ چھپی ہوئی الماری

Marylebone by LEIVARS Modern
LEIVARS

Marylebone

LEIVARS

آپ سرکنے والے دروازے کے ساتھ ایک چھپی ہوئی الماری بنا کر ایک حسین و جمالیاتی خواب گاہ حاصل کر سکتے ہیں جو اپنے مالک کے ذوق کی نمائش کرے۔

8۔ سامان لٹکانے کے لیے ایک جدید جگہ

ایک جدید الماری چننا آپ کو گھر میں داخل ہوتے ہی خوش کر سکتا ہے۔ آپ داخلے میں تبدیلی کر کے اسے حسین اور متاثرکن بنا سکتے ہیں۔ سامان رکھنے کا ڈبا بھی یہاں مددگار ثابت ہو گا۔

9۔ ایک جدید الماری

جیسا کہ تصویر میں دکھایا گیا ہے، آپ کچن میں فعال ڈیزائن کی الماریاں بنا کر معجزے کر سکتے ہیں۔ یہ الماری کا ڈیزائن آپ کے کچن کو کارآمد بنائے گا۔

10۔ خوبصورت باتھ روم

modern  by Ligneous Designs, Modern
Ligneous Designs

Marble Vanity Unit

Ligneous Designs

کسی جگہ کے خوبصورت ہونے کے لیے اس کا ہموار اور باترتیب ہونا ضروری نہیں۔ باتھ روم کا یہ ماڈل خوبصورت ہے کیوں کہ یہ خاص ڈیزائن کی میز ایک جدید اور باترتیب سامان رکھنے کی جگہ فراہم کرتی ہے۔

مزید دیکھیے: بغیر دیواروں والی جگہیں تقسیم کرنے کے لیے 12 انتخابات۔

Modern houses by Casas inHAUS Modern

Need help with your home project?
Get in touch!

Discover home inspiration!