Kitchen by Olaa Arquitetos

دس(10) خوب صورت منصوبہ بندی والے ایسے باورچی خانے جن میں اوون/ چولہا پہلے سے تعمیر شدہ/ لگا ہوا ہوتا ہے۔

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+

Request quote

Invalid number. Please check the country code, prefix and phone number
By clicking 'Send' I confirm I have read the Privacy Policy & agree that my foregoing information will be processed to answer my request.
Note: You can revoke your consent by emailing privacy@homify.com with effect for the future.
Loading admin actions …

منصوبہ بندی سے بنائے گئے باورچی خانے / کچن اپنی جمالیاتی آرائش اور عملی طور پر سب کچھ  منظم کرنے کی جو آسائش فراہم کرتے ہیں تو یہ باورچی خانے / کچن اس وجہ سے اپنے بہت سے پرستار / پسند کرنے والے حاصل / بنا رہے ہیں۔ اس طرح یہ باورچی خانے / کچن میں مختلف کھانے پکانے کے لیے مختلف سہولیات فراہم کرتے ہیں اور گھریلو استعمال ہونے والی اشیاء کو رکھنے کے لیے مناسب جگہ کا انتخاب کرنے کے لیے عام طور پر بہت تیزی سے عام ہو رہے ہیں۔ چولہا سب سے اوپر والے حصے میں بنا ہوتا ہے جسے ایک الگ اسٹینڈ میں نصب کیا جاتا ہے اور یہ چولہے کا اوپری حصہ کہلاتا ہے۔ یہ چولہا / برنر باورچی خانے / کچن میں سب سے زیادہ استعمال ہونے والی گھریلو اشیاء میں سے ایک ہے اور آج اس طرز کے چولہے زیادہ سے زیادہ گھروں میں موجود ہیں اور یہاں تک کے آج کل تو مارکیٹ / بازار میں بھی اس چولہے کے مختلف ڈیزائن دستیاب ہیں۔ گیس والے روایتی چولہے کے ساتھ اب برقی چولہا اور مائیکرو ویو اوون (کھانا گرم کرنے والا چولہا) لمبائی کے رخ میں ترتہب کے ساتھ  نصب کیے جاتے ہیں یہ سب سارا دن جب ضرورت ہو بآسانی سہولت فراہم کر سکیں۔ آخر میں ان سب کے ایک ساتھ کندہ / جڑے ہونے سے کام والی بنچ کے نیچے دوسرے طاقوں اور خانے بنانے کے لیے جگہ بھی بن جاتی ہے جبکہ مرکزی جزائر میںیہ کھوکھلی جگہ بناتا ہے جو کرسیوں یا اسٹول کی تنصیب کی اجازت دیتا ہے۔ یہ ایک کھانے کی جگہ ہے. یہ باورچی خانہ بہت زیادہ سیال ہے اور آپریشنل مرضی کے مطابق ہے.

ہم آپ کو متعارف کروا رہے ہیں 10 خوبصورت تندور ٹاور کچن جو آپ کے لیے بہت متاثر کن ہوسکتے ہیں اور آپ اپنے گھر میں بھٹی ٹاور رکھنے پر غور کریں گے! 

چھوٹا

ایک اپارٹمنٹ میں واقع اس باورچی خانے میں جگہ سے مکمل فائدہ اٹھانے کے لئے اچھی طرح سے منصوبہ بندی کی گئی تھی. مائکروویو اور تندور واشنگ مشین کے اوپر ایک ٹاور پر قبضہ کرتے ہیں. اس طرح ہر منظم تنظیم کے ساتھ افراتفری اچھی طرح سے انتخاب شدہ لچکدار کی توجہ کا باعث بنتی ہے.

پریکٹس

اس جدید باورچی خانے میں تندور ٹاور ریفریجریٹر اور فریزر کے پاس اگلے باورچی خانے کے سامنے داخل ہوتا ہے۔ جس میں کھانا پکانا آسان ہے. ریبرائڈ حصہ ایک دیوار پر نصب کیا گیا ہے۔  جس میں شیشے کی الماری لگی ہوئی ہے. نتیجہ ایک ہلکا خوبصورت اور بہت ہی عملی باورچی خانہ ہے.

بنیادی

ایک چھوٹے سے باورچی خانے میں واحد شخص یا جوڑے یا ان میں سے بھی جو زیادہ کھانا پکانا نہیں کرتے اُن کے لیے یہ بنیادی ٹاور کافی اور کامل ہے. ریفریجریٹر کے علاوہ روایتی گیس تند کو جدید کابینہ میں براہ راست لائنوں اور غیر جانبدار رنگوں کے ساتھ بنایا جاتا ہے اور اس کے اوپر مائکروویو تندور کے لئے ایک جگہ ہے۔  استعمال کے لئے اس کی اونچائی مثالی ہے.

صاف

اس جدید باورچی خانے میں سجاوٹ میں بہت سفید اور سرخ رنگ کے ساتھ  فرنس ٹاور جن میں مشتمل الیکٹرک تندور اور روایتی گیس تندور مشتمل ہے – صاف الماری میں شامل ہے جہاں دھات کے آلات کھڑے ہیں. ٹاور کے ساتھ سنک  ہے۔  کھانا پکانا آسان ہے.

شیلف کی قسم

اس جدید باورچی خانے کے اوون ایک کمپیکٹ الماری کے ساتھ منسلک ہیں.جو کے کتابیں رکھنے والی الماری کی طرح کے ہیں۔  اشیاء رکھنے کے لئے کھلی جگہیں اور دیگر اشیاء کے لئے درازوں کے ساتھ.اس کی دوسری طرف سے دیوار کے ساتھ ریفریجریٹر ہے۔جس کی وجہ  سے آپ کو باورچی خانے میں بہت زیادہ جگہ نہیں ملتی ہے.

خوبصورت

یہ خوشگوار باورچی خانے کے ٹاور رنگین فرش کے ساتھ سفید کے ساتھ  پیلے رنگ کی تفصیلات حاصل کرتا ہے۔ اسی رنگ میں دوسری الماریوں کے ساتھ اس کو بہتر بنانے کے لیے یہ باورچی خانے کے پاس واقع ہے۔  جو کھانے کی تیاری مکمل کرنے میں مدد کرتا ہے.

رنگین

 Kitchen by FABRI

الماریوں کا سنگترہ جیسا رنگ جس میں اس باورچی خانے کا بھورا ٹاور سفید بیس کے ساتھ سراہا جاتا ہے۔ اس کے آلات خاص طور پر ان کے جدید اور صاف پہلو پر بہت زور دیتے ہیں. پچھلے باورچی خانے کے برعکس اس فرنس ٹاور ریفریجریٹرز سےعلیحدہ دیوار پر نصب کیا گیا ہے.

صنعتی ہوا

اس امریکی باورچی خانے میںپہلے سے ہی صنعتی ہوا کے ساتھ بھٹیوں کے ٹاور چھوٹی جگہ بہتر بنانے کے لئے بہترین ہے. اس کے علاوہ باورچی خانے میں سنک اور کاؤنٹر دونوں پر کام کرنے والوں کے لیے بہترین ہے. یہ ایک سیاہ الماری میں قائم ہے جس میں  ریفریجریٹر موجود ہے۔ فرنس ٹاور سلور سٹیل کی طرف اشارہ کرتا ہے.

سادہ

 Kitchen by Olaa Arquitetos
Olaa Arquitetos

Casa de Campo Quinta do Lago – Tarauata

Olaa Arquitetos

روایتی گیس تندور مائکروویو تندور کے ساتھ لکڑی کی ایک الماری کے ساتھ – ملکی طرز کے باورچی خانےمیں بڑی کھڑکیوں کے درمیان کی جگہ  کے کونوں میں سے ایک میں صاف طور پر فٹ بیٹھتا ہے. اس کے ساتھ باورچی خانے میں خالی جگہ کاؤنٹر کے لیے رکھی گئی جس میں ایک میزکے ساتھ کُرسیاں ہیں۔ اس  کے ساتھ دیواروں میں اضافی الماریاں اور سنک موجود ہیں.

دھات میں

یہ باورچی خانہ لکڑی اور دھات کے برعکس کھڑا ہے. یہ  دیوار اس میں نصب ہونے والا ٹاور دھات سے بنا ہے اور اس کے علاوہ اس میں ریفریجریٹر اور فریزر بھی شامل ہے. اس جگہ کو مختلف سامان کے ساتھ  مکمل طور پر بہتر بنایا گیا ہے.

دہاتی

دہاتی باورچی خانے میں لکڑی کی بہت اہمیت ہے جس میں فرنس ٹاور الماریوں کے مواد کے طور پر بھی استعمال کیا جاتا ہے. دیوار کی مکمل لمبائی پر لکڑی کا استعمال جس میں فرنس ٹاور انسٹال ہو جاتا ہے اسے بڑی جگہ میں تبدیل کر دیتا ہے جو تمام کام کرنے والی جگہوں تک آسان رسائی میں مدد دیتا ہے.

افقی

اس اوون کا ٹاور صحیح طریقے سے ٹاور نہیں ہے کیونکہ یہ افقی ہے. ایک منظم الماری کے ساتھ اوونز افقی طور پر بندھے ہوئے ہیں. ان لوگوں کے لئے جو بڑا باورچی خانہ رکھتے ہیں ان کے لئے ایک دلچسپ حل ہوسکتا ہے۔ اس کے علاوہ تمام الماریاں ایک ہی اونچائی پربنانے سے سامان کے استعمال میں سہولت فراہم کرتی ہے.

 Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!