Corridor & hallway by ㈱K2一級建築士事務所

مجھے دروازے کے سامنے جگہ کی ضرورت ہے؟

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

وہاں بہت سے لوگ ہیں جو کہتے ہیں کہ ان کے دروازے پر ڈرممیٹ ڈالنے کی ضرورت نہیں ہے. لیکن بظاہر گھر کے دروازے پر دوڑھ ڈالنے کا اپنا فائدہ اور کہانی ہے. کیا یہ کچھ فائدہ گزرنے کے دروازے کے سامنے رکاوٹ ڈالتا ہے؟ اس وقت ہومیفائی میں ہم آپ کے لئے خاص طور پراس پر بات چیت کریں گے.

کیا آپ نے اپنے داخلی دروازے پر چٹائی رکھی؟

اگر آپ کا جواب نہیں ہے تو آپ کی عادات اسی دور میں جاپانی معاشرے کی طرح ہیں. اوسط جاپانی معاشرے میں اپنے دروازے پر ڈرمیٹ/چٹائی نہیں ڈالتے. یہ ممکن ہے کیونکہ جاپان میں گھر میں داخل ہونے کے وقت جوتے اتارنے کی عادت ہے. اگر کسی نے ڈرمرمیٹ/چٹائی ڈالی ہے تو یہ صرف داخلی سجاوٹ کو ایڈجسٹ کرنے کی وجہ سے ہے.

اوپروالی لیلن کی چٹائی ایک مثال ہے۔جب اس چٹائی کی اون پر قدم رکھتے  ہیں تو اس پرننگے پاؤں کے ساتھ آرام دہ محسوس ہوتا ہے.

پہلی جگہ میں

دروازے پر موٹا میٹ اکثر یورپ اور امریکہ میں ہر گھر میں استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ چٹائی صرف جوتے کے دھول اور مٹی کو کم کرنے کے لئے مفید ہے. اب اس قسم کی چٹائی جاپان میں دکانوں کے دروازے پر بھی ہے. یقینی طور پر اس کے بغیر گھر گندا ہو جاتا ہے، لیکن یہ جاپانی گھروں میں لاگو نہیں ہوتا کیونکہ پھر گھر میں وہ اپنے جوتے اتاریں گے.

داخلی جگہ میں قالین

ظاہر ہے سامنے کے دروازے پر میٹ ہر چیز کی ضمانت نہیں دیتا کہ جو گھر میں آتا ہے ان کے جوتے سے دھول نہیں آتی ہے. یہ دیکھا جاسکتا ہے جب ہم داخلی جگہ والے قالین کو صاف کرتے ہیں۔ تو دھول اور ریت اب بھی قالین کے پیچھے نظر آتے ہیں. اس کے بعد یہ وہاں ایک ویکیوم کلینر کا کردارادا کرتا ہے۔

فینگشوئ کے بارے میں کیا؟

فینگشوئی میں یہ کہا جاتا ہے کہ دروازے میں قالین ڈالنا ضروری ہے. ظاہر ہے کہ وہ گھر سے باہر لوگوں کی طرف سے لائے برے اثرات کو کم کرنے کے لئے ایک کردار ادا کرتے ہیں. فینگشوئی کے مطابق داخلی جگہ صاف ہو جو اچھے اور خراب احساس کے ساتھ آتا ہے۔ صاف کرنے کے ساتھ ہی گھر کے داخلے کے دروازے میں ٹوکری اور قالین کی صفائی کرنا ضروری ہے.

قالین کے لئے مواد کیسے منتخب کریں

اپنے جوتے اتارنے کے بعد دروازے دروازے کا قالین پہلی چیز ہے جس سے آپ کے پاؤں لگتے  ہیں. میں آرام دہ محسوس کرنا چاہتا ہوں. اگرچہ ایسا لگتا ہے کہ فینگشوئ  کپاس اور صنوبر اور اون وغیرہ میں تجویز کردہ قدرتی اجزاء کو اچھی نونوں کا ہونا چاہیے. جو چیز مجھے لگتی ہے وہ آرام دہ اور پرسکون ہوتے ہیں جو موسم کے لحاظ سے آرام دہ ہیں. مثال کے طور پر اگر آپ کہتے ہیں کہ آپ توسیع کے ساتھ آرام دہ اور پرسکون ہیں۔ تو آپ موسم گرما میں گرم ہونے پر اونی رگ کو چھونے نہیں دینا چاہتے ہیں  کیا آپ نہیں ہیں؟ موسم کے مطابق یہ ایک ایسا مواد منتخب کرنے کے لئے بہتر ہے جسے آپ آرام دہ محسوس کرتے ہیں.

روشن داخلہ

 Corridor & hallway by unikat:lab
unikat:lab

miniszyk

unikat:lab

دروازہ گھر کا چہرہ ہے. یہ کہنے میں کوئی مبالغہ نہیں ہے کہ یہ گھر آنے والے حصے کا تعین کرنے والا حصہ ہے۔ کیونکہ کچھ لوگ گھر میں داخل ہوں گے. تاہم منتخب کرنے کے لئے یہ عام لگتا ہے کہ داخلہ کے لئے بہت روشنی کیوں نہیں ہے. اس صورت میں کیوں نا دروازے والی چٹائی پر روشن رنگ کو شامل کرکے روشن احساس کا مقصد بنا لیں.

اس گھر میں  ڈیزائنرز ایک چٹائی کی شکل کو یکجا کرتے ہیں جس میں سیاہ بھوری رنگ سرخ لائن کے ساتھ ملتا ہے. ڈومور پر آنکھوں سے پکڑنے والے تلفظ کا رنگ بہت اچھا ہے.

اس کے بعد  مندرجہ ذیل خیال کو مت چھوڑیں.

داخلہ کی حوصلہ افزائی الفا پویلین اٹیک ہاؤس میں

5 خیال آپ کے لئے کامل گھر کی حوصلہ افزائی کے لیے

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!