eclectic Living room by Saar Interior Design

7 فینگشوئ تجاویز گھروں میں بہاؤ کو پھیلانے کے لئے!

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

3000 سال پہلے سے فینگشوئ ایک رہنما بن گیا جس میں مطالعہ کیا جا رہا ہے اور مقامی انتظام میں عمل جاری ہے کیونکہ اس میں اس میں توانائی (چی) بھی متاثر ہوتا ہے. فینگشوئی نظریہ کے مطابق  جب توازن جسے عام طور پر ین کہا جاتا ہےحاصل کیا جاتا ہے تو اس سے کمرے مختلف مثبت توانائی سے بھرے جائیں گے۔ اس میں لوگوں کے لیے زیادہ ہم آہنگی اور خوشحالی ہے.ٹھیک ہے۔ خاص طور پر اُن  کے لئے جو اس پر یقین رکھتے ہیں اس دفعہ ہم 7 فینگشوئ چالوں/خیالوں پر تبادلہ خیال کریں گے جو کہ گھر میں روزمرہ کے لئے تیزی سے پہنچنے کے لئے لاگو کیے جا سکتے ہیں. تیار ہیں؟ چلیں دیکھتے ہیں!

1. غیر ضروری فرنیچر سے چھٹکارا حاصل کریں

لہذا گھر ہمیشہ مثبت توانائی سے بھرا ہوا ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ کمرے ہمیشہ صاف حالت میں ہوں ہاں  کسی بھی غیر ضروری فرنیچر سے چھٹکارا حاصل کریں. آپ اسے اپنے دوستوں یا رشتہ داروں کو بیچنے، عطیہ دینے  یا اسے پیش کر سکتے ہیں جس کو اس کی ضرورت ہے.

زیادہ صاف حالت کے ساتھ گھر میں توانائی اور ماحول زیادہ مثبت ہو جائے گا.

2. ریڈ/لال، گرین/سبز اور جامنی کے ساتھ سادگی کو مدعو کریں

country Living room by ZERO9
ZERO9

Living Room

ZERO9

فینگشوئی نظریہ کے مطابق اس میں توانائی کے ساتھ  سرخ رنگ، سبز اور جامنی رنگ جیسے کچھ رنگ آپ کے کے لئے روزگار اور خوشحالی کو اپنی طرف متوجہ کرسکتے ہیں. تو اس بات کو یقینی بنانے کے لئے مت بھولیں کہ رنگوں نے گھر کے داخلہ کو سجانے میں مدد کی ہے۔ہاں۔ مثال کے طور پر  آپ اپنی صوفی تکیاس کو ریڈ/لال میں تبدیل کر سکتے ہیں۔ پھر ایک جامنی یا سبز قالین اور پردے کا انتخاب کریں.

3. اس بات کو یقینی بنائیں کہ گھر کا داخلہ دوستانہ اور خوشگوار لگ رہا ہے۔

 Windows  by IMAGE N SHAPE
IMAGE N SHAPE

Dhiren Tharnani

IMAGE N SHAPE

دروازے سے لے کر اگلے حصے تک  مزید توجہ کی ضرورت ہوتی ہے. فینگ شوئی کے نظریہ کے مطابق دوستانہ لگتے ہوئے گھر کے دروازے عام طور پر نظر آنے والے دروازے کے مقابلے میں زیادہ برداشت کر سکتے ہیں. لہذا رہائش کے دروازے کو  زیورات اور رنگوں کے ساتھ  سجانا شروع کریں جیسا کہ آپ اوپر تصویر میں دیکھ سکتے ہیں، ہاں!

4. دولت اور کامیابی کو مدعو کرنے کیلئے باورچی خانے کو صاف کریں

modern Kitchen by ZERO9
ZERO9

the blue kitchen

ZERO9

خاندان کے تمام اراکین کو جمع کرنے کے لئے سب سے زیادہ استعمال ہونی والی جگہ کے طور پر یہ یقینی بنائیں کہ باورچی خانے ہمیشہ  ہوں۔  جی ہاں آپ کو معلوم ہے کہ یہ زیادہ مثبت توانائی مدعو کرنے میں کامیاب ہوسکتا ہے.

جی ہاں فینگشوئی نظریہ کے مطابق نیلا رنگ باورچی خانے میں لاگو کرنے کے لئے سفارش کردہ رنگوں میں سے ایک بن گیا. اس جگہ  میں مثبت توانائی کے لیے جگہیں بھی خوبصورت طور پر ترتیب دی جاتی ہیں۔ اور کٹوری مختلف پھلوں پر مشتمل ہے.

5. داخلی جگہ اور لابی ایریا پر پودے رکھیں

گھر کے دروازے اور لابی کے علاقے میں پودے لگانا اگلی فینگ شوئی چال ہے جس کی کوشش کی  جاسکتی ہے. خیال ہے کہ پودوں کی موجودگی مثبت توانائی  کو گھر میں فروغ دینے میں کامیاب ہوسکتی ہے۔ تاکہ اس میں لوگ ہمیشہ زندہ اور پُرجوش رہیں.

6. سونے کے کمرے

اگلا خیال  سونے کے کمرے سے متعلق ہے. فینگ شوئی نظریہ کے مطابق ایک اچھا بیڈروم ان میں سے بہت سے معیارپر پورا اُترنا چاہئے:

وسیع اور گرم کمرہ۔

 بیڈ کمرے کے دروازے کے قریب نہیں ہونا چاہیے۔

بستر کو نظر انداز نہیں کرنا چاہیے.

نرم اور پرسکون رنگ سے کمرے کی دیواروں کو پینٹ/رنگ کریں.

7. اس بات کو یقینی بنائیں کہ باتھ روم کو اچھی طرح سے برقرار رکھا جارہا ہے اور آزاد ہونا چاہیے

آخر میں باتھ روم کے بارے میں فینگ شوئی نظریہ ہے۔ کہ یہ یقینی بنانا ضروری ہے کہ باتھ روم ہمیشہ اچھی حالت میں ہو اور آزاد ہو کیونکہ اس کے گھر کے رہائشیوں کے رہنما کے ساتھ کچھ کرنا ہے.

پانی کی رسائی،  روشنی بلب کا نقصان اور باتھ روم میں دیگر عناصر کا یقینی  گھر میں یان یا یاہو کے توازن پر نقصان دہ اثر پڑے گا۔ لہذا اس کی فوری طور پر مرمت کی جانی چاہیے.

ٹھیک ہے  یہ 7 فینگ شوئی چالیں/خیال  ہیں جو گھر میں روزہ کے لئے تیزی سے پہنچنے کے لئے لاگو کیے جا سکتے ہیں۔  آپ کی پہلی کوشش کونسی ہے؟

مندرجہ ذیل مضامین میں اپنے گھر کے لئے دیگر فینگ شوئی چالیں تلاش کریں:

 چھوٹے گھروں کو مہنگے لگنے کے لئے 10 طریقے

فینگشوئ کے مطابق آرگنائزنگ گھروں کے لیے 7 تجاویز

8 فینگشوئی تجاویز آپ کو برقرار رکھنے کے لئے

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!