eclectic Living room by Arquitetura 3

کھجور کے درخت خوبصورت اور صحت مند رکھنے کے لئے تجاویز

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

عام طور پر پاموں کے درخت پودوں کے درختوں میں سب سے زیادہ مقبول انتخاب ہوتے ہیں. وہ اشنکٹبندیی آب و ہوا کی ایک شاندار خوبصورتی فراہم کرنے کے قابل ہیں. اس کے علاوہ کھجور کے درخت ان کی دیکھ بھال کی آسانی کے لئے جانا جاتا ہے. بالغ کھجور کے درختوں کو ہوٹل، کنڈومیمیم یا ایسی جگہوں کو سجانے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے جو عام علاقوں میں ہیں. کھجور کے درخت ماحول میں خود بخود گرمی کا ایک لمحہ لے سکتے ہیں اور اس سے جگہ کی آرائش میں بہت مدد ملے گی. چھوٹے کھجور کے درختوں کو دفتر یا مرکز کی میزیں سجانے کے لئے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے.

گھروںکے اندر پاام کے درختوں میں تمام پودوں کی طرح صحت مندی اور خوبصورتی بڑھانے کے لئے پانی، روشنی، کھاد، اور گرمی کا صحیح توازن میں استعمال ضروری  ہے. لہذا، یہ بہت اہم ہے کہ آپ بہترین نتائج حاصل کرنے کیلئے صحیح طریقے سے ہدایات پر عمل کریں!

کیا آپ کو آپ کے پچھواڑے، پورچ یا آپ کے کمرے میں بھی جنت کا ایک ٹکڑا بنانا چاہتے ہیں؟ پام کے درختوں کے لیے زمین کی تزئین ہمیشہ ان علاقوں میں کلاسیکی ہوں گی. طوفان، ہواؤں اور سایہ کی پیشکش کرنے کے قابل اور میدان میں نصب ہونے کے بعد کوئی پیچیدگی نہیں ہے. لہذا اگر آپ اپنے گھر میں کسی کھجور کے درخت کے پودے لگانا شروع کرنا چاہتے ہیں تو ذیل میں تفصیلات اور سوالات کو چیک کریں. اس کو دیکھیں!

ایک صحت مند بیج کا انتخاب کریں

modern Garden by Adines Ferreira Paisagismo
Adines Ferreira Paisagismo

Refúgio Zen – Espaço Lilás

Adines Ferreira Paisagismo

آپ یقین کریں یا نہیں لیکن ہم کچھ تفصیلات بتا سکتے ہیں کہ ایک درخت صحت مند ہے یا نہیں. غیر معتبر درخت  کی کچھ علامات خراب شدہ مٹی، گندگی مٹی، بہت مردہ پتے، اور پتیاں بھی بہت زیادہ کُھردری ہوتی ہیں. پودے لگانے میں کامیاب ہونے کے لیے ضروری ہے کہ چھوٹے پودوں کا انتخاب کریں یا ایسے بیجوں کا انتخاب کریں جو کہ صحتمند ہوں۔ 

چھوٹی جگہیں دیکھیں جو پتیوں کے نیچےپائی جاتی ہیں. وہ اس بات کی نشاندہی کرسکتی ہیں کہ پودوں کو زیادہ دیکھ بھال کی ضرورت ہے. یہ بھی چھوٹا سا داغ ہوسکتا ہے جو مٹی کی مٹھیوں کی وجہ سے نقصان دہ ہوتا ہے اور اسے ہٹانے کی ضرورت ہوتی ہے. اگر آپ برتن/گملوں کی  جڑوں میں جھانکتے ہیں۔ تو اس سے یہ پتہ چلتا ہے کہ پودے اچھی طرح بڑھ رہے ہیں.

کھجوروں کے درختوں کی اقسام

eclectic Living room by Arquitetura 3
Arquitetura 3

Sala de Estar integrada a varanda

Arquitetura 3

پام کے درخت نسبتا چھوٹے سائز سے بڑی  لمبائی میں بڑھتے ہیں جیسا کہ  ریلم پام اور رانی پامم  جو زمین سے نیچے پچاس فٹ میں ہوسکتے ہیں. کھجور کے درخت کو سورج کی روشنی کی ضرورت ہوتی ہے۔  اور سرد ماحول بھی برداشت کر سکتے ہیں۔ یہ ہمیشہ ان کی پرجاتیوں پر منحصر ہوتا ہے. زمین کی تزئین کی اور ان کی ضروریات میں سے استعمال ہونے والے کچھ عام کھجور کے درختوں کی فہرست دیکھیں.

گرم علاقوں کے لئے پام کے درخت: کیوبا یا رائل فلوریڈا کھجور جزوی طور پر سردی اور مکمل سورج کو برداشت کر رہے ہیں. ساگو کھجور کے درخت سرد ماحول کو برداشت کرتےہیں لیکن ان کو ہلکی سورج کی روشنی کی ضرورت ہے. رانی کی کھجور کے درخت سرد اور مکمل سورج کے روادار ہیں.

نمی اور روشنی

آپ کے گھر کھجور کے درختوں کی بڑی تعداد کے لئے مثالی طور پر آپ کو گھر کی نمی کی سطح کو معمول سے 50 فیصد زیادہ کرنا ہوگا. جیسا کہ بہت سے لوگ جانتے ہیں یہ شرط تقریبا کسی بھی حقیقت کا حصہ نہیں ہے. اس کےعلاوہ یہ ہر جگہ پر بڑھیں گے. یہ ماحول پودوں کے لئے آرام دہ اور پرسکون ہو گا۔ لیکن انسانوں کے لئے بہت آرام دہ اور پرسکون نہیں. اپنے پودوں  کے لیےجو کچھ آپ کر سکتے ہیں وہ یہ  کے ارد گرد ہوا کو ہمیشہ برقرار رکھنے کے لئے ایک humidifier کا استعمال کریں.

موسم گرما کی چھتیں

بہتر ہدف حاصل کرنے کے لیے اور ناپسندیدہجڑوں کی بڑھوتری میں کمی یا درخت یا شاخ کی بونے کی ترقی کو سست کرنے کے لئے موسم کے مطابق اور وقت پر  جلد ہی اُگانا چاہئے. ان سب کا سبب پتوں کو کم کرنا ہے  اس طرح خوراک کی مقدار جڑوں کو پہنچ جاتی ہے. موسم گرما میں کم کرنے کا ایک اور سبب اصلاح کے مقاصد کے لئے ہے. عیب دارحصے زیادہ آسانی سے دیکھے جا سکتے ہیں اور اس طرح  ان کو زیادہ آسانی سے توڑا جا سکتا ہے.CARMELLO ARQUITETURA کی طرف سے ڈیزائن کیے گئے اس کمرے میں کھجور کے درخت کے ارد گرد اور اس جگہ کے فرنیچر باقی پودوں کے ساتھ بات چیت کرتے ہیں.

ٹرانسپلانٹ کب کریں؟

rustic Garden by Bizzarri Pedras
Bizzarri Pedras

Paisagismo com pedras

Bizzarri Pedras

بہترین نتائج کے لئے یہ ضروری ہے کہ پودے لگانے کے لئے صحیح وقت منتخب کیا جائے. کلونوں کے لئے یہ یہ ہوتا ہے کہ وہ مکمل طور پر سخت  ہوتی اور ان کی بہت سی جڑیں ہوتی ہیں. مزید بالغ پودوں کے لئے  یہ ہوتا ہے  جب جڑیں مکمل طور گملے میں پھیل جاتی ہیں تو آہستہ سے گملے کے کناروں سے اس کو نچوڑا جائے آپ دیکھیں گے کہ پودا تھوڑی سی کوشش سے باہر نکل جائے گا۔ اگر آپ کا پودا آسانی سے گلدستے کے کنارے کے سے نکلنے کو تیار ہے تو اس کا مطلب آپ کا پودا  یا پلانٹ ٹرانسپلانٹیشن کے لئے تیار ہے. اگر مٹی یا ڈھیلی  فصل کھڑے ہوجائے اور بہت سے جڑیں موجود نہیں ہیں تو پودے آپ کو بتا رہے ہیں کہ ابھی ٹرانسپلانٹیشن کے لیے تیار نہیں اس سے پہلے کہ اس پر قبضہ کرلیا جائے.

جڑیں کاٹنے کا عمل

جڑیں ہمیشہ صاف ہونی چاہئں. آپ کے پلانٹ کے ٹرنک سے کم از کم 3 فٹ دور کرنے کے لئے اس کی کٹائی کرنی چاہئے. اس کے علاوہ کھجور کے درخت کی قسم کے مطابق جڑ کی قسمیں مختلف ہوتی ہیں۔ لیکن حادثات سے بچنے کے لئے انہیں بہت احتیاط سے کاٹا جانا چاہئے.

کھجور کے درخت پُرکشش  ہیں اور جگہ کو خوبصورت ٹکڑے میں تبدیل کر دیتے ہیں. اگر بحالی آپ کے لئے کوئی مسئلہ نہیں ہے تو آپ کے گھر کو خوبصورت بنانے کے لئے کھجور کے درخت سب سے بہترین شرط انڈور پلانٹ یا باغ کے طور پر ہیں! پودوں کے ساتھ سجاوٹ پر زیادہ تجاویز کے لئے۔ پودوں کے ساتھ سجاوٹ چیک کریں.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!