rustic Garden by Yorkshire Gardens

آپ کو گھر کی ان 11 چیزوں کی جانچ پڑتال کرنے کی ضرورت ہے!

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

گھر کی باقاعدہ دیکھ بھال یہ ہے کہ ہم میں سے کوئی بھی کسی چیز سے شرم نہ کرے. یہ ماہانہ، سہ ماہی یا سالانہ طور پر گھر کے ارد گرد زیادہ تر عناصر اور متعلقہ سامان کی دیکھ بھال کی ضرورت ہے. داخلہ ڈیزائنرز یا کمرہ سجاوٹ کے لیے کسی بھی قسم کی رقم اس حقیقت سے دور نہیں ہوسکتی ہے کہ گھر کی ملکیت میں وقت کا ایک اہم حصہ اور مزدور اس کے مناسب ساتھی کے لیے ڈال دیا جائے.

جس طرح آپ کی گاڑی کے انجن کو صحت مند اور خوش رکھنے کے لئے باقاعدگی سے تیل کو تبدیل کیا جاتا ہے اسی طرح اپنے گھر کی معقول دیکھ بھال کے کاموں کو برقرار رکھنا آپ کو مستقبل کی ناانصافی اور پیسہ ضائع ہونے سے بچائے گا. یہ مختلف کاموں کی طویل فہرست کے بارے میں سوچنے کے لئے مشکل ہوسکتا ہے خاص طور پر جب آپ نئے مالک ہیں. لیکن ایک وقت میں ایک کام سے نمٹنے کے کچھ آن لائن یا مقامی پیشہ ور افراد کی مدد سے آپ آسان سے ذریعے سے اسے سیل کرسکتے ہیں. ایک چھوٹی سی ڈائری بنائیں جہاں آپ اپنی سب سے بہترین سہولت کے مطابق فہرست میں چیزیں ڈال سکتے ہیں اس سے گھر میں منظم رابطے میں بڑی مدد ہوسکتی ہے. 

یہ ہومیفائی کا مضمون آپ کو 11 ایسے چھوٹے کاموں کے لحاظ سے قیمتی رہنمائی فراہم کرتا ہے جن کو سال میں کم از کم ایک بار دیکھ بھال کی ضرورت ہے. ان چھوٹے خیال ابھی تک بہت اہم کام کئے جا رہے ہیں اور اس بات کو یقینی بنائیں گے کہ آپ گھر کی بحالی کی طرف سے زیادہ پریشان نہ ہوں تاکہ آپ کے لیے آرام دہ اور پرسکون جگہوں کا منظم طور پرخیال رکھنا آپ کے لئے ایک مشکل کام نہ ہو.

آئیے دیکھیں!!

1. کسی بھی مرمت کی ضروریات کے لئے شاور کے ارد گرد کا معائنہ کریں ڈھانچے کو صاف کرنے کے لئے شاور ہیڈ کو ہٹا دیں.

2. تہھانے کا معائنہ کریں اسےدھولیں اور صاف کریں اس بات کو یقینی بنائیں کہ اس میں کہیں بھی انفیکشن نہیں ہے.

 Corridor & hallway by min workshop

3. آپ کے دروازوں اور کھڑکیوں پر کسی بھی ڈھیلے ہینڈل، تالے، مردہ بالٹیاں اور نوبل کو نقصان پہنچا ہے تو نقصان دہ اشیاء کو تبدیل کر دیں.

  by UK Architectural Antiques
UK Architectural Antiques

Pair of Lever Door Handles in Antique Brass

UK Architectural Antiques

4.اس وقت AC اور حرارتی نظام حاصل کریں: اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ فرنیچر کی طرف سے حرارتی وین بند نہیں ہوسکتی ہیں اور کوئی لیکیج نہیں ہے.

  by Air Conditioning Cape Town
Air Conditioning Cape Town

Care and Maintenance of HVAC

Air Conditioning Cape Town

5. چمنی کا معائنہ کرنا اور چمنی کو صاف کرنا نہ بھولیں.

  by Firemaker
Firemaker

Bespoke sculptural fire

Firemaker

6. اگر ضرورت ہو تو ان کی سطح کو طول کرنے کے لئے ٹھوس سطحوں پر گریٹ اور مرمت کی جانچ پڑتال کریں.

7. گیراج صاف کریں اور مٹی سے پاک رکھیں- اسے سال میں ایک بار ضرور صاف کریں.

8. چٹائی پینٹ، خراب چھتوں، دیواروں کے سوراخ یا درختوں کے لئے گھر کے بیرونی حصوں کا معائنہ کریں. چھتوں میں لیکیج کو ٹھیک کریں.

9. وہاں سوراخ کے ذریعے بگز کو روکنے کے لئے ناقص ونڈوز اسکرینوں کو تبدیل کریں ان پر ڈکٹیپ ٹیپ لگانا ایک طویل مدتی حل نہیں ہے.

10. مردہ پودوں کے باغ / گرین خالی جگہوں کو صاف کریں۔ درختوں اور جھاڑیوں کی چھانٹی کریں اور اور بجلی کی لائنوں کے ساتھ کسی بھی مداخلت کے لئے درختوں کو چیک کریں.

rustic Garden by Yorkshire Gardens
Yorkshire Gardens

English Country Garden

Yorkshire Gardens

11. بارشوں کے دوران پانی سے بچنے کی روک تھام کے لئے بیرونی نکاسیج کی جانچ پڑتال کو یقینی بنائیں۔ جمع شدہ اور گرے ہوئے پتیوں کے گٹروں کو صاف کریں.

  by Plumber Christchurch
Plumber Christchurch

Repairing Pipe Leakages

Plumber Christchurch
modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!