mediterranean Bathroom by Студия дизайна Дарьи Одарюк

سیرامکس کے ساتھ 8 حیرت انگیز باتھ روم

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

سجاوٹ دیواروں اور غسل خانے کے فرشوں میں سیرامکس کا استعمال جدید ماڈل میں ایک سے زائد وجوہات کی بنا پر کیا جاتا ہے۔ جن میں سے سب سے اہم دیگر چیزوں جیسے پتھر، موزیک یا سیرامکس سے بنے ٹائل کی کم قیمت ہے۔ اسکے علاوہ  چینی مٹی کے برتن اور شکلوں کی مختلف قسمیں جو آپ کو ایک حیرت انگیز پیکیج دیتی ہیں جس سے آپ اپنے بجٹ اور پسند کے مطابق استعمال کر سکتے ہیں جس جگہ آپ چاہتے ہیں۔

آج ہم ہومیفائی پر آپ کے باتھ روم کے لئے 8 مخصوص ماڈل سیرامک کے ساتھ دیواروں کی سجاوٹ آپ کے خوابوں کے گھر میں بنانے کے لیے قابل ڈیزائن کے شاہکار لائے ہیں. یہاں پہ اس کی تفصیلات ہیں ..

1. مسالیدار دیواروں

باتھ روم کی دیواروں میں سیرامک ٹائل کا استعمال آپ کو بہت سے دوسرے عناصر کی غیر موجودگی کا فائدہ دیتا ہے اور اس طرح کے پتھر اور سیمنٹ کی سجاوٹ اور پینٹ اور وال پیپر کاغذات جیسے دیواروں کی سجاوٹ میں استعمال کیا جا سکتا ہے کیونکہ سیرامک چمک کی ڈگری رکھتی ہے اور اسے کنٹرول اور برقرار رکھا جا سکتا ہے اور نہ صرف پانی کے لئے اس پر یا اس کے ساتھ بھاپ پانی کے لئے جا سکتا ہے. لہذا آپ کے باتھ روم کی دیواروں  ہمیشہ شاندار ہو جائیں گی.

2 – مختلف علاقے

ایک سیرامک ٹائل کی جگہ اور سیرامک کی قسم دوسرے سے مختلف ہوتی ہے اور اس وجہ سے مختلف سائز کے غسل خانوں کے لئے مناسب ہوسکتا ہے. اگر ایک بڑا باتھ روم بڑی سیرامک ٹائل استعمال کرسکتا ہے تو یہ بہت اچھا ہوگا. اگر برعکس سچ ہے تو چھوٹے ٹائل کو مکمل طور پر مشکل کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ ٹائل کی خوبصورتی باتھ روم کے سائز اور جگہ میں نہیں

یہ خود  توجہ کو اپنی طرف متوجہ کرتا ہے.

3- تمام شکلوں کے ساتھ تخلیقی

modern Bathroom by DF Design
DF Design

Bagno SPA

DF Design

سیرامک اور اس کی ساخت کے رنگ تمام شیلیوں/ڈیزائن کے لئے موزوں ہیں۔ مثال کے طور پر دیہی طرز کے سیرامک میں چمک کی تھوڑی ضرورت ہوتی  ہے۔ اس کے مطابق کلاسیکی آرکیٹیکچرل سٹائل گلیمر کی پیروی کرتا ہے۔ اور یہ سیرامکس اور مختلف رنگوں اور ڈیزائنوں اور شیلیوں دستیاب ہیں.

4. روشنی کے ساتھ اچھا تعامل

ہموار سطح سیرامک آپ کے باتھ روم میں روشنی کی عکاسی اور ہر وقت چمک بنانے کے لئے سب سے زیادہ مناسب سطحوں میں سے ایک ہے. لہذا چھوٹے خالی جگہوں کے ساتھ باتھ روم میں سیرامکس کی سفارش کی جاتی ہے. اس وجہ سے کیونکہ کہ جگہ کی قلت کے کسی احساس کو ختم کرنا مشکل ہے.

5 – تخلیقی آرٹ

سیرامک بہت تخلیقی فن ہے۔ خاص طور پر ٹائل پر چھپی ہوئی پیٹرن اور پیٹرن میں تخلیقی صلاحیتوں کی تکمیل کا دوسرا حصہ جو آپ کے باتھ روم میں ایک مکمل شاہکار لانے کے لئے نصب کیا جاتا ہے.

6 – روشن رنگ

سیرامکس میں آپ ٹائل کے لئے مخصوص رنگ منتخب کرسکتے ہیں۔ نہ صرف آخری رنگ جو آپ منتخب کرتے ہیں۔. بلکہ اس کے علاوہ تمام رنگ دستیاب ہیں.

7. دیگر عناصر کی سماعت

یاد رکھیں کہ اس منزل میں لکڑی یا لکڑی کے کسی نہ کسی تصور کے لیے سیرامک استعمال کرتے ہیں۔ لیکن حقیقت میں یہ تصور نہیں کیا گیا کہ تخیل صحیح عہد تک پہنچ جاتا ہے جیسا کہ ہم ان کے اور حقیقت کے درمیان فرق کرنے کے لئے مشکل میں پڑ جاتے ہیں۔

پڑھیں: 7 باورچی خانوں کی دیواروں کے لئے حیرت انگیز خیالات

8 – سیرامک ​​دیوار اور فرش تحسین کے قابل ہے جس میں ایک خاص طریقہ ہے جس میں باتھ روم کے ڈیزائن کے لئے ایک آزاد شخصیت اضافہ ہوتا ہے اور اسے ایک خاص ڈیزائن بنا دیتا ہے.

دیگر سامان کی چمکنے اور تخروپن سیرامیک کی اپنی پسند کے تمام عناصر ہیں۔ خاص طور پر اگر بجٹ محدود ہے اور آپ مثالی قیمت پر بہترین عیش و آرام کے مواد اور سجاوٹ واپس لانا چاہتے ہیں.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!