minimalistic Kitchen by Happyhomes

8 حیرت انگیز کم قیمت والے اسٹوریج کا حل آپ کے باورچی خانے کے لئے

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

باورچی خانے میں کافی سٹوریج کی جگہ ضروری ہے۔ لیکن الماریوں کا روایتی انتخاب اس کے لیےمہنگا ہوسکتا ہے. اگر آپ اس مسئلے سے آشنا ہیں اور اپنے گھر کی تشکیل کرتے وقت پیسہ بچانا چاہتے ہیں تو پھر ہمارے پاس اس کے لیے  بہترین حل ہے. ذیل میں آٹھ اسٹوریج کے اختیارات ہیں جو نہ صرف کم لاگت ہیں بلکہ آپ کے باورچی خانے میں مختلف انداز بھی دے سکتے ہیں.

1. لکڑی کی شیلیں/شیلف

پہلا اختیار لکڑی کے شیلفوں کا ہے. صرف دیوار پر لکڑی کے تختوں کو جوڑ کر آپ اسٹوریج کی جگہ میں تبدیلی کر سکتے ہیں. آپ اس کے استعمال سے برتن اور باقی سامان ذخیرہ کرسکتے ہیں.

2. الماریوں کی بجائے تختے

country Kitchen by Humphrey Munson
Humphrey Munson

The Thatched Cottage, Suffolk | Modern Soft Grey Country Cottage Kitchen

Humphrey Munson

آپ کے باورچی خانے میں لکڑی کے استعمال کرنے کا ایک اور طریقہ تختوں کا استعمال ہے یہ پرانی کیبنٹس کی جگہ لے لیتا ہے. یہ شاید تھوڑا سا بنیاد پرست لگ رہا ہے لیکن باورچی خانے کے سجاوٹ میں یا ان لوگوں کے لئے مثالی ہے جو باورچی خانے کی سجاوٹ میں مختلف انداز دینا چاہتے ہیں.

3. دھات کی گرِل

ایک جدید اختیار دھات کی گرِل ہے جو لاگت میں بھی زیادہ ہے. اس کو دیوار پر نصب کرنے کے بعد آپ اس پر برتن اور کٹلری لٹکا سکتے ہیں اور اپنے باورچی خانے میں اشیاء کو پھیلنے سے چھٹکارا دے سکتے ہیں.

4. میٹل کی سلاخیں یا ہکس

روایتی طریقے سے اوپر دکھائے گئے گرڈ کو تبدیل کرنے کے بجائے آپ اس دیوار پر دھات کی سلاخوں کو نصب کرسکتے ہیں. یہ ایک ہی مقصد کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے جو برتنوں اور دیگر باورچی خانے کے برتنوں کو لٹکانے کے کام آتا ہے.

5. طاق

  by chris+ruby
chris+ruby

Longboard Cherry by chris+ruby

chris+ruby

طاق لکڑی  یا کسی اور مواد سے بنا ایک ایسا اختیار ہے جو شیلف اور الماری کے درمیان ہے.اور اسی طرح کے ڈھانچے کا استعمال کرتے ہوئے باورچی خانے کو سجانے کے لئےعام ہے.

6. کنٹینر پیلٹس/کریٹس

گھروں کے ڈیزائن میں  کریٹس کو پہلے سے ہی مقبول اختیار حاصل ہے. ایک باورچی خانے میں کریٹس کو اسٹوریج کی جگہ کے طور پر مکمل استعمال کیا جا سکتا ہے. وہ سنک کے نیچے نصب کیا جا سکتا ہے۔ خاص طور پر اگر آپ اس  پر پھیلے ہوئے برتن نہیں دیکھنا چاہتے ہیں.

7. استعمال شدہ لکڑی کا دوبارہ استعمال

اگر آپ مکمل طور پر الماریوں کوچھوڑنا نہیں چاہتے ہیں تو ٹپ اس مواد میں متبادل تلاش کرنے کے لئے ہے جس کو پیسہ بچانے کے لئے بنایا گیا ہے. دوبارہ استعمال شدہ لکڑی اس کی ضرورت کو پورا کرتی ہے اور فرنیچر کو ایک سپر سجیلی نظر بھی دے سکتی ہے.

8. پرانی کابینہ/الماریاں

آپ کے باورچی خانے میں مختلف قسم کے سٹائل/ڈیزائن کو فروغ دینے کے لئے آپ کی پرانی الماری کی بحالی کی جا سکتی ہے۔ یہاں تک کہ اگر وہ ابتدائی طور پر باورچی خانے کے لئے نہیں بنائی گئ تھی. آپ اسے پینٹ/رنگ  کرسکتے ہیں تاکہ یہ منفرد لگے اور سجاوٹ کو مکمل کرے.

مزید تجاویز کے لئے ہمارے آئیڈیابکس چیک کریں۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!