by La Fleche Design

ٹائلوں والے باورچی خانوں کی 12 تصویریں

Resham Ejaz Resham Ejaz
Loading admin actions …

کچن میں ٹائلیں لگانے کا سادہ سا کام جدید بھی ہے اور آسان بھی۔ خاص کر ان حصوں میں جہاں صفائی کرنا مشکل ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ، یہ ان دیواروں کے لیے بہترین تہہ ہیں جن کو پانی، کھانے کے ٹکڑے اور تیل کے داغ لگ سکتے ہیں کیوں کہ اس مواد کی صفائی آسان ہے۔ اسی لیے، ہم آپ کے کچن کے لیے چینی، خام مواد کی ٹائلوں کے استعمال کے 12 اسباب لائے ہیں۔اس فیصلے کے ساتھ آپ کا ماحول مزید عملی ہو جائے گا اس اس میں کچھ دیہی رنگ آئے گا جو اسے مکمل کر دے۔

1۔ بس تھوڑا سا سیمنٹ

آپ کے کچن میں ٹائلیں لگانے کے لیے بس تھوڑا سا سیمنٹ چاہیے۔ یا مواد بہترین گوند کا کام دیتا ہے۔ اس کا سب سے بڑا فائدہ یہ ہے کہ یہ لگانے میں آسان ہے۔

2۔ رنگوں کی ورائٹی

  by La Fleche Design
La Fleche Design

Ceramica riproduzione

La Fleche Design

وہ لوگ جو کچن کو مزید خوش گوار بنانا چاہتے ہیں، اس تجویز پر عمل کر سکتے ہیں۔ مگر اس کیس میں ایسے رنگین ٹکڑوں کا استعمال ضروری ہے جو کچن کی سجاوٹ اور انداز کے ساتھ میل کھاتے ہوں۔

3۔ مجموعے

یہ دیواروں پر ٹائلیں لگانے کا ایک اور فائدہ ہے۔ اس سے آپ دیوار کی سجاوٹ فرش سے ملا سکتے ہیں۔

4۔ صفائی میں آسان

کچن کو صاف رکھنا بہت اہم ہے۔ اسی لیے آپ کے گھر کے لیے ٹائلیں ایک اچھی تجویز ہیں۔ تھوڑے سے پانی اور صابن کے ساتھ کھانا پکانے کے دوران رہ جانے والا تمام گند صاف کیا جاسکتا ہے۔

5۔ خاص معیار

آپ ان چینی کے ٹکڑوں کا درست چناؤ کر کے اپنے کچن کو پر وقار بنا سکتے ہیں جو کہ اس کا حق ہے۔ یاد رکھیں کہ رنگ اور پرنٹ مرکزی کردار ہیں جنہیں کبھی نظر انداز  نہیں کیا جائے گا۔

6۔ سستے حصے

چینی کی ٹائلوں کا ایک اور فائدہ یہ ہے کہ یہ اتنی عام ہو چکی ہیں کہ ان کی قیمت باقی تہوں کی طرح زیادہ نہیں ہے۔ آپ ہمیشہ کسی ماہر پیشہ ور سے مدد لے سکتے ہیں کیوں کہ انہیں ہمیشہ معلوم ہوتا ہے کہ مارکیٹ میں بہترین انتخاب کون سا ہے۔

7۔ خوبصورتی جو نمایاں ہو

صفائی میں آسان ہونے کے ساتھ ساتھ ان کا ایک اور فائدہ یہ ہے کہ یہ دیکھنے میں شاندار ہیں۔ اور ان کی سطح کا ہموار پن اچھے معیار کا ہے۔

8۔ بصری کھیل

modern Kitchen by DOSA studio
DOSA studio

Cocina de departamento

DOSA studio

ہم نے ڈیزائن کے ان امکانات کی بات کی جو ٹائلوں سے بنائے جا سکتے ہیں۔ مگر ایک خاص معیار پر زور دینا ضروری ہے۔ یہ ایک خوش گوار اور پر کشش بصری نمونہ بھی بنا سکتے ہیں۔

9۔ مختلف سائز

اگر آپ کے کچن میں سخت ٹکڑے لگانے کی جگہ نہ ہو یہ آپ کو یہ پسند نہ ہوں تو آپ کوئی ایسا متبادل بھی چن سکتے ہیں جیسا کہ تصویر میں دکھایا گیا ہے۔

10۔ گہرائی قائم کرنا

ٹائلوں کے ساتھ جچنے والا ایک اور عنصر گہرائی کا احساس ہے جو خاص کر تب بنتا ہے جب ایک جیسے نمونے استعمال کیے جائیں۔

11۔ ہر انداز کے ساتھ جچے

rustic Kitchen by URBANA 15
URBANA 15

La cultura del txoko tradicional.

URBANA 15

چینی کی ٹائلیں صرف دیہی انداز میں نہیں لگائی جاتیں بلکہ کسی بھی سجاوٹی رجحان کے ساتھ چل سکتی ہیں۔ یہ ہے کہ آپ کو ان کی شکل، نمونہ اور رنگ سوچ سمجھ کر چننا ہو گا۔

12۔ بور ماحول کو ختم کرنے کے لیے

آخر میں، ٹائلیں کچن کو ایک دلکش وقار سے بھی نواز سکتی ہیں۔ مگر یہ خصوصیت عام طور پر ایک فعال ماحول تخلیق کرتے ہوئے نظر انداز کر دی جاتی ہے۔

مزید تجاویز کے لیے دیکھیے: کچن کو مزید با ترتیب اور بچوں کے مطابق بنانے کے 10 طریقے۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!