modern Living room by Serrano Monjaraz Arquitectos

دیواروں کی آرائش: ایک جگہ کو علیحدہ کرنے کے انداز کے ساتھ کے 10 طریقے

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

اندرونی سجاوٹ اور ڈیزائن کے لیے مخصوص اصولوں پر عمل کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ جس میں آپ مطلوبہ مطلوبہ نتائج حاصل کرتے ہیں. مثالی نتیجہ حاصل کرنے کے لئے داخلہ آرکیٹیکٹس اور ڈیزائنرز کو اکثر دیواروں کو ہٹانے یا دیواروں کو ایک جگہ میں شامل کرنے کے بارے میں فیصلہ کرنا پڑتا ہےجیسا کہ علیحدہ کمرے یا سیڑھیوں کے لئے راستہ بنانا ہے.

دیوار صرف ایک فعال خصوصیت نہیں ہے. بلکہ یہ آپ کے گھر کی نظر اور احساس پر بہت بڑا اثر پیدا کر ستکی ہے۔ لہذا کیا آپ کو ایک سجیلی خصوصیت کی ضرورت ہے جو اس جگہ میں پہلے ہی موجود ہر عنصر میں اضافہ کرتی ہے.   یہی وجہ ہے کہ آج ہم نے ہومی فائی پر 10 نظریات کو ایک ساتھ ملا دیا ہے تاکہ آپ کو بتایا جائے کہ آپ دیوار بنا کر کس طرح خالی جگہہوں کو خوبصورت بنا سکتے ہیں.

1. چھوٹے ہونے کا مطلب حقیر ہرگز نہیں ہے

آپ اس ڈیزائن میں دیکھ سکتے ہیں داخلی جگہ کو تقسیم کرنے کے لئے آپ کو اعلی دیواروں یا بڑی خصوصیات کی ضرورت نہیں ہے. کیا معاملہ سائز اور دیوار کے مقام کا نہیں ہے.

.

اس صورت میں دیوار اس کمرے کے وسط میں واقع ہے جہاں ہال کا دروازہ باورچی خانے اور رہنے کے کمرے کو الگ کر رہا ہے.

2. مڈ/درمیانہ سائز کی دیوار

علیحدہ، چھوٹے کمرے وہ جگہیں ہیں جہاں اکثر سب سے بڑی غلطیاں ہوتی ہیں وہ داخلہ ڈیزائن ہوتے ہیں.

ایک رکاوٹی داخلی جگہ  سے بچنے کے لیے ایک درمیانے درجے کی دیوار بنائی جاسکتی ہے جسے کمرے کو مکمل طور پر بند کرنے کے بغیر جگہ کو تقسیم کیا جاسکتا ہے.

3. کافی روشنی

یاد رکھیں کہ آپ کے گھر میں زیادہ دیواروں سے جگہیں گہری(اندھیری) ہوں گی. دیوار کی نچلی جگہ پر روشنی کے انتظام  سے اور اس کے ڈیزائن کو بڑھانے کے ساتھ اس جگہ کو کُھلا کر کہ اس بات پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ 

جیسا کہ ہم پیشہ ورانہ 2M فن تعمیر کی طرف سے دی گئی اس تصویر میں دیکھ سکتے ہیں۔  نتائج دو گنا ہیں!

4. مکمل چوڑائی کی دیوار بنائیں

دیوار داخلی خالی جگہوں میں تقسیم کرنے میں مدد کرسکتی ہے۔  لیکن اس بات کو یقینی بناتی ہے کہ ایک دیوار دوسری دیوار سے نہیں بڑھتی ہے.

اس کے بجائے ایک ایسی دیوار کا انتخاب کریں جو کمرے کے وسط تک پہنچ جاتی ہے۔ جیسے ہم اس ڈیزائن میں دیکھتے ہیں. یہ نہ صرف جدید اور سجیلی ہے  بلکہ یہ گھرکو آرام دہ اور پرسکون بنا دیتی ہے.

5. کثیر فعال/خصوصیت والی دیوار

دیوار کو خالی جگہیں تقسیم کرنے کی ضرورت نہیں ہے. آپ اسے ایک چمنی کے لئے استعمال کر سکتے ہیں۔ جیسے ان ڈیزائنرز نے مثال کے طور پر بنائی ہے. یہ ایک جدید اور دہاتی نظر آتی ہے اور گھر کو اچھی نظر دیتی ہے.

6. صحیح مقام

ممکنہ داخلہ ڈیزائن حاصل کرنے کے لیے آپ کو احتیاط سے سوچنا ہوگا کہ آپ دیوار کو بنانا چاہتے ہیں۔

اس تصویر میں ہم ایک نصابی کتاب کے ڈیزائن میں آتے ہیں جہاں کھلی رہنے والی جگہ کو ایک اعلی دیوار کے ساتھ  ہال کے دروازے سے الگ کیا جاتا ہے. جب اہلخانہ  پہلی دفعہ اپنے گھروں میں داخل ہوتے ہیں تو یہ ان کو رازداری دیتی ہے.

7. زاویہ کے ساتھ کھیلنا

اکثر دیوار کا ایک ٹکڑا آپ کو آرام دہ اور پرسکون بنانے کے لئے کی اجازت دیتا ہے۔  جو آرام دہ اور پرسکون کُرسی، چراغ یا ٹیلی ویژن کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے.دیواروں کی اس قسم کو گھریلو جگہ کو دوسری جگہ کے ساتھ کُھلی جگہ کو نظر انداز کرتی ہے.

8. دیوار کی سجاوٹ

دیوار نہ صرف ایک فعال ہے۔ بلکہ یہ سجاوٹ کے عناصر جیسے آرٹ ورک یا خاندان کی تصاویر کے لئے استعمال کی جا سکت ہے. یہ گھر میں توجہ اور شخصیت کو شامل کرتی ہے.

اپنے گھر کے لئے ان 10 آرائشی دیوار کے خیالات پر نظر ڈالیں.

9. دیوار کے کونے

modern Living room by Wowa

اصل دیوار تخلیق کرنے کا دوسرا راستہ یہ ہے کہ اس میں سوراخوں/خالی جگہوں کی تنصیب کرنا ہے. اس سے گھر زیادہ وسیع اور شاندار لگے گا. آپ ان مناسب جگہوں کو اشیاء کو ذخیرہ کرنے کے لئے بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ جبکہ ان پرچیزیں ڈسپلے بھی کرسکتے ہیں.

10. دیوار کی طول و عرض

آپ گھر کے لئے دیوار کے سائز کے بارے میں بھی بہت احتیاط سے سوچیں. یہ یا توبہت زیادہ تنگ یا زیادہ سے زیادہ کُھلی ہونی چاہئے. آپ کام کرنے سے پہلے اس کے بارے میں سوچیں!

آپ کے رہنے کے کمرے کو الگ کرنے کے لئے ان 7 تخلیقی طریقوں پر بھی ایک نظر ڈالیں.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!