خواب گاه by LuxDeco

اپنے سونے کے کمرے/ بیڈ روم کو رنگ کرنے کے لیے بہترین (اور برے) رنگ

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

سونے کے کمرے/ بیڈ رومز جن کی خصوصیات ہم یہاں بتا رہے ہیں وہ سبھی نہایت پر کشش ہیں اور رنگوں کی تشخیص تھوڑی سی سائنسی تحقیق کے مطابق کی گئی ہے تو ان رنگوں کے بارے میں جن کی نمائش کی گئی ہے کچھ خاص بیان نہیں دے رہے۔ہم اس طریقے سے بات چیت شروع کرتے ہیں کہ ہم مخصوص رنگوں کے بارے میں کیسے بات کرتے ہیں کہ کون سا رنگ رات کو اچھی نیند کے لیے بہترین اور صحت مند ہے اور کون سا رنگ صحت اور اچھی نیند کے لیے ٹھیک نہیں ہے۔ اندرونی آرائش کے ڈیزائینر غالبا ایسے رنگوں کی بھرمار نہیں رکھتے لیکن یہ دیکھنے میں مزا آئے گا کہ کون سا رنگ آپ کے سونے کے کمرے/ بیڈ روم کے لیے صحت مند/بہترین ہے۔ تو آئیے شروع کریں۔

1۔ بہترین!

سبز رنگ واقعی حیرت انگیز طور پر قدرتی اور آرام دہ رنگ ہے اور اس رنگ سےبہت زیادہ اپنائیت کا احساس محسوس  ہوتا ہے۔ بظاہر بائیس (22)فیصد لوگ جو رنگوں کے مطالعہ میں حصہ لیتے ہیں ان کا دعوی ہے کہ جب وہ سبز رنگ والی جگہ پر جاگے اور جب وہ جاگے تو انھیں بہت خوشی محسوس ہوئی۔

 خواب گاه by LuxDeco
LuxDeco

SS16 Style Guide – Coastal Elegance – Bedroom

LuxDeco

نیلے رنگ کا سونے کا کمرہ/ بیڈ روم مطالعہ کے مطابق ہوتا ہے اور آپ کو بغیر کسی رکاوٹ کے آٹھ (8)گھنٹے کی نیند حاصل ہوتی ہے اور آپ کو کافی آرام بھی محسوس ہوتا ہے۔ یہ صرف ایک سنی سنائی بات نہیں ہے اور جیسا کہ ہماری آنکھیں بہت حساس ہوتی ہیں اور نیلے رنگ کی عادی ہوتی ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ آپ کا بلڈ پریشر بھی کم رہتا ہے۔

 خواب گاه by Franko & Co.
Franko & Co.

Recamara Amarilla Franko & Co.

Franko & Co.

پیلے رنگ سے آپ ہمیشہ سکون ، خوشی اور مسرت محسوس کریں گے کیونکہ یہ قدرتی طور پر آپ کے اعصابی نظام کو تقویت بخشتا ہے۔ اس کا مطلب  یہ ہے کہ یہ آپ کے سونے کے کمرے/بیڈ روم کے لیے بہترین انتخاب ہے۔ کون نہیں چاہتا کہ وہ ہر روز روشن ماحول میں اٹھیں؟؟

سفید/چاندی جیسے رنگ والے کمرے تسکین/مسرت کا احساس دلاتے ہیں یہ اس میں استعمال ہونے والی دھاتی عناصر کی مرہون منت ہے لیکن ظاہر ہے کہ اس سے کہیں زیادہ لوگوں کو زیادہ تر مشق کرنے کے لیے حوصلہ افزائی کی جاتی ہے۔ کیا یہ رات کی اچھی نیند  اور بہترین جسامت کے لیے مکمل طور پر بہترین راز ہو سکتا ہے۔ ہماری فہرست میں اندراج کیجئیے۔

اگر ہم آپ کو بتائیں کہ نارنجی رنگ کا سونے کے کمرے/ بیڈ روم میں استعمال ہاضمے کے نظام کے لیے مدد گار ہوتا ہے۔ کیا آپ کو لگتا ہے کہ ہم پاگل ہو گئے ہیں؟؟ یہ ٹھیک ایسا کرتے ہیں اور نہ صرف یہ کہ یہ آپ کے پٹھوں کو گرم اور پرسکون کرتے ہیں جو کہ ہمیشہ اچھی اور گہری نیند کے لیے بہترین علامت ہے۔

گولڈ/سنہری رنگ طول و عرض دولت اور عزم کی بات کرتا ہے۔ لہذا بعض کامیاب افراد اپنے بیڈروم میں اسے بنیادی رنگ کے لئے منتخب کرتے ہیں. اوراس کے ساتھ ساتھ کچھ دلچسپ خواب بھی بنائے جائیں گے!

2.سب سے برے!

تحقیق کے مطابق جو لوگ جامنی رنگ کے بیڈروم میں سوتے ہیں وہ سب کے مقابلے میں بہت کم آرام دہ اور پرسکون ہوتے ہیں! ہونہہ! کہ آپ کو ایک خوشگوار نیند لینے میں متحرک اشارہ بھی بہت کم سمجھا جاتا ہے۔ اور اس سے پُرسکون خواب دیکھنے میں بھی مدد مل سکتی ہے. یہ بات درست نہیں ہے۔ کیونکہ یہ رنگ بہت اچھا لگ رہا ہے!

بھورا رنگ آرام دہ اور پرسکون سونے کے کمرے کا رنگ نہیں ہے جو آپ نے سوچا ہے۔ ظاہر ہے کہ یہ بے چینی اور یہاں تک کہ بے معنی ہونے کی وجہ سے الگ محسوس ہو رہا ہے! ہم سوچتے ہیں کہ یہ اب بھی کام کر سکتا ہے۔ اگر آپ اندھیرے میں مناسب طریقے سے توازن باندھتے ہیں۔ لیکن بڑے پیمانے پر یہ تھوڑا کم ہوسکتا ہے.

اگر آپ کے پاس سیاہ بھوری مائل/گرے رنگ کا بیڈروم ہے اور آپ روزانہ سونے کے بجائے انٹرنیٹ سرفنگ ڈھونڈیں تو دونوں کو منسلک کیا جا سکتا ہے! ممکنہ طور پر ایک چھوٹا سا اور رنگ شامل ہوسکتا ہے۔ اور اس کے برعکس چیزوں کو تھوڑا سا خوش کرنے کے لئے؟

لال رنگ جذباتی رنگ ہو سکتا ہے۔ لیکن تحقیق کے مطابق ایک سرخ بیڈروم اصل میں آپ کی محبت کی زندگی کو متاثر کرسکتا ہے! کتنا مایوس کن ہے شاید تھوڑے  سے سفید کے ساتھ اس کا مرکب بنیادی اکائی ہے.

سفید کی بات کرتے ہوئے سبھی سفید یا کریم رنگ سے بیڈروم  اور وضع دار نظر آتا ہے۔  لیکن یہ آپ کے دماغ کو سوئچنگ سے روک سکتا ہے! کچھ تیز ٹونوں میں شامل ہونے کا کوئی اختتام نہیں ہوگا۔ لہذا یہ دماغ خاموش ہوجائے تو آپ کچھ ز کی پکڑ سکتے ہیں!

مزید بیڈروم کی تجاویز کے لئے اس آئیڈیا بُک پرایک نظر ڈالیں: بہت خوب بجٹ بیڈروم ہیک.

آپ کا کونسا رنگ آپ کے لئے صحیح انتخاب ہے؟
 مکانات by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Request free consultation

Discover home inspiration!