غسل خانہ  by Arq. Beatriz Gómez G.

چھوٹے باتھ روم: جگہ کو بہتر بنانے کے خیالات

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

 گھر میں ایک چھوٹے باتھ روم کا فوری مسئلہ جگہ کی اصلاح ہے: اس کو کس طرح حل کرئیں، یہ فعال یا عملی ہے۔  اور یہ بھی کہ یہ خوبصورت اور سجیلا لگ رہا ہے؟

لیکن ایک چھوٹے سے باتھ روم میں سب سے زیادہ جگہ بنانے کا مطلب یہ نہیں ہے کہ الماریاں یا شیلفوں کوٹوائلٹ کے پیچھے رکھنا ہے ۔ایک چھوٹے سے باتھ روم کے لئے جگہ کو بہتر بنانا مزید یہ بھی شامل ہے.

1. ایک موثر تنظیم بھی شامل ہے

2. ایک سادہ اور دلکش سجاوٹ

3. صحیح فرنیچر کا انتخاب

4. شاور اور سنک کی ایک عملی تقسیم،

5. مثالی اشیاء کو منتخب کرنے کے علاوہ اس جگہ کے ڈیزائن کو ریچارج نہیں کرتے لیکن اس کی بناوٹ کرتے وقت اسے عملی طور پر بنا سکتے ہیں.

سجاوٹ کے چھوٹے غسل خانے میں اسٹوریج کے اختیارات، لوازمات، اور باتھ روم کے بہترین ڈیزائن پر بہترین مشورہ تلاش کرنے کے لئے ہم آپ کو اس میگزین سیکشن میں اور تجاویز پیش کرتے ہیں۔  لیکن آپ کو ڈیزائنرز، باتھ روم کے موضوع کے ماہرین اور ان کی خصوصیات کے ساتھ رابطے میں بھی رہنا ہے.

1. چھوٹے باتھ روم: یہ کیسے کام کرتے ہیں

ایک چھوٹا اور موثر باتھ روم کو گرم پانی کے تحت دن بھر کے کام کے بعد آرام کے لئے آرام دہ اور پرسکون ماحول پیش کرنا چاہئے۔  بلکہ گھر سے جانے  سے قبل انرجی کے ساتھ دن شروع کرنے کے لئے ایک متحرک ماحول بھی ہونا چاہیے۔ وہ  یہ ہیں:

- ایک چھوٹے سے باتھ روم میں ایک سنک ہونا چاہئے جس میں کم از کم استعمال ہونے والی اشیاء کورکھنے کی جگہ ہونی چاہیے جیسے دانتوں والا برش، ائیر فریشنر، صابن اور تولیہ جس پر آسانی سے ہاتھ پہنچ سکے اور منہ خشک کیا جا سکے.

آپ کا ٹوالیٹ ایسا ہونا چاہیے جو کسی بھی لیکج کے بغیر کام کرتا ہے.

آپ کے باتھ روم میں کُھلی جگہ کے ساتھ شاور یا ٹب ہونا چاہئے تاکہ آسانی سے ایک شخص داخل ہوسکے اور شاور کی طرف جا سکے.

- مناسب طریقے سے کام کرنے کے لئے صحیح ٹونٹی ہونا ضروری ہے: تاکہ گرم پانی اور سرد پانی کو مکس کیا جا سکے.

مثالی طور پر یہاں ایک چھوٹے باتھ روم میں سنک کے اوپر ایک آئینہ ہے.

- شاور اور باقی کمرے کے درمیان علیحدگی ایک ایک ڈھال یا چھوٹی دیوار کے ذریعے ہو سکتی ہے.

- تولیے کو رکھنے کے لئے ہکس یا ہیڈل ہونا ضروری ہے.

اس کے دروازے، ٹوائلٹ اور شاور کے درمیان مفت ٹریفک زون ہونا لازمی ہے. چھوٹے غسل خانے کے لئے سب سے زیادہ فعال تقسیم یہ ہے کہ زون جگہ کے ایک طرف رکھے جاتے ہیں اور ٹرانزٹ ایک قسم کی کوریڈور ہے جس کے ذریعہ ایک سرگرمی یا  گردش ہوتی ہے.

2. چھوٹے باتھ روم کی سجاوٹ: فعالیت پیچھے نہیں آتی ہے

مندرجہ ذیل نکات سٹائل اور خوبصورتی کی تکمیل کرتے ہیں۔ جن عناصر کو استعمال میں لا کر آپ اس چھوٹے باتھ روم میں اچھی شخصیت ڈال سکتے ہیں۔ وہ یہ ہیں:

سنک: ہر باتھ روم میں سنک موجود ہوتا ہے تو کیوں نہ اسے اچھا بنایا جائے ؟ یہاں پر گرینائٹ، سٹیل، لکڑی، چینی مٹی اور یہاں تک کہ تالاور کے سنک/ بیسن بھی موجود ہیں.

- چھوٹے باتھ روم میں کپ یا ٹوائلٹ: جدید ماڈل کا انتخاب کریں۔ جو پانی کو بچانے کے ساتھ ڈیزائن میں بھی بہت ہی خوبصورت، پتلے ،ہائی کپ اور پوشیدہ لیور پر مشتعمل ہیں.

- ہک تولیے لٹکانے کے لئے: ان ہکوں کو منتخب کریں جو منتخب کردہ سجاوٹ کے انداز کو مضبوط بناتے ہیں۔  اس کے لیے فنکارانہ لوہے کے ریک، ری سائیکل کردہ دراز ہینڈل، ایلومینیم یا اسٹیل ہکس وغیرہ استعمال ہوسکتے ہیں.

چھوٹے غسل خانے میں کھڑکیاں : پردے باہر سے دیکھنے میں اچھے لگتے ہیں خوبصورت نقطہ نظر کے لئے برتن یا پھولوں کی جگہ پر بھی استعمال کیے جا سکتے ہیں.

ایک چھوٹے باتھ روم میں دیواریں: وہ چھوٹے، حقیقی، لیکن خالی جگہیں پر مشتعمل ہیں. ایک یا دو خانوں کو منتخب کریں جو رنگ آپ  سنک کے سامنے یا ٹوائلٹ کے سامنے سجاوٹ میں استعمال کرنا چاہتے ہیں۔ 

ٹیکسٹائل: اس اس حقیقت کا فائدہ اٹھائیں ہک کے ساتھ تولیے کو اس طرح سے لٹکائیں کہ یہ استعمال کرنے میں آسان ہوں اور ہاتھ ان تک آسانی سے پہنچ سکے۔

 باتھ روم میں روشنی: آئینے یا اس کے ارد گرد  روشنی کے لیے بلب لگائیں جس کی روشنی بلکل درمیان میں ہو اس سے باتھ روم صاف نظر آنے کے ساتھ کُھلا بھی نظر آتا ہے۔

3. چھوٹے باتھ روم میں اسٹوریج

سٹوریج کی جگہ کسی بھی باتھ روم کے لئے بنیادی ہے۔  لیکن چھوٹے باتھ روم کے لئے یہ بہت ضروری ہے!

اس کا فائدہ اٹھانے کے لئے مثالی جگہ سنک کے نیچے ہے۔  اس بات سے کوئی فرق نہیں ہے کہ کمرہ کم از کم 60x 60 سینٹی میٹرکا  ہے. آپ شاور میں استعمال ہونے والی چیزوں یعنی تولیے اور کپڑے رکھنے کے لیے دروازے اور دراز کے ساتھ ہر چیز کے لیے جگہ بنا سکتے ہیں.

ہم آپ کو چھوٹے اور شاندار باتھ روم کے 20 ڈیزائن دیکھاتے ہیں.

اس باتھ روم میں آپ دیوار پرسنک یا ٹوائلٹ پر آرائشی بکس/ ڈبے بھی استعمال کرسکتے ہیں جہاں آپ لوشن، کریم، رولڈ تولیے یا سجاوٹ کے لیے موم بتیاں رکھ سکتے ہیں.

4. چھوٹے باتھ روم میں واش بیسن اور اووا لائنوں کا ڈیزائن

ایک چھوٹے باتھ روم میں ہمارے پاس بہت ساری جگہ ہے۔  لیکن مختلف سائز اور مواد کو بہتر بنانے کے لئے مختلف تجاویز موجود ہیں. یہاں ہم آپ کو بتانے جا رہے ہیں کہ ایک چھوٹے سے باتھ روم کے لئے کون سے سنک بہترین ہیں۔

- مربع یا مربع شکل کے ٹب کے ساتھ بیضوعی شکل والا گرینائٹ واش بیسن.

- لکڑی کے اوپر گرینائٹ ٹب بیسن کے ساتھ باقی سطحوں کو سامان رکھنے کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے.

- پالش شدہ کنکریٹ یا سیمنٹ سے بنا واش بیسن، جو بغیر پرت کے نمی کا سامنا کرنے کے لئے تیار ہونا چاہئے. یہ چھوٹے جدید یا صنعتی انداز والے باتھ روم کے ڈیزائن کے لئے مثالی ہے.

ایک کنکریٹ واش بیسن ٹائل جو ٹائل کے ساتھ بنا ہوا ہے۔ باتھ روم کو عملی اور تازہ رابطے دینے کے لئے بہترین ہے.

- چینی مٹی کے پیڈسٹل کے ساتھ اوولائنز بنیادی اور فعال ہے.

5. چھوٹے باتھ روم کے لئے بہترین تقسیم

الف) اگر ایک باتھ روم میں جگہ تنگ ہے توسب سے بہتر یہ ہے کہ وہ سرگرمیوں کو تقسیم کرے اور ایک یا دوسرے سے الگ کرنے کے لئے ایک قسم کی راہداری چھوڑ دیں.

ب) دروازے کے بعد کی جگہ سنک کے لیے مثالی ہے۔ اس کے  پھر ٹوائلٹ اور آخر میں شاور یا ٹب کی جگہ  ہے. یہ ایک دیوار پیدا کرتی ہے جہاں اونچے حصے میں آئینے، شیلف، ہکس اور دراز تولیے اور باقی لوازمات کو منظم اور ایڈجسٹ کرنے کے لئے تیار ہے۔ جبکہ دوسری طرف دیوار سے گزرنے کے ساتھ مداخلت نہیں ہونی چاہئے.

ج) اگرچہ یہ غسل خانے بہت چھوٹے ہیں کہ وہ اندرسنک  بنانے کی اجازت نہیں دیتے، لہذا اسے باہر بنا کر آرام دہ اور خوبصورت جگہ بنانے کا موقع لیں۔  یہ بالکل درست ہے.

د) اگر جگہ اس کی اجازت نہیں دیتی تو ایک سنک لیں۔ اسٹوریج کی اشیاء اور کچھ آرائشی عناصر رکھنے کے لئے جگہ کے ساتھ عملی اور جدید ڈیزائن کے اوولینن اسٹوریج کی الماری بنائیں. پھولوں اور رنگوں کی تفصیلات کے ساتھ  بڑے آئینے کو مت بھولیں۔  اور ہمیشہ جگہ کو صاف رکھیں.

ہ)ایک اور طریقہ سیڑھیوں کے ساتھ باتھ روم بنانا ہے۔ ان 7 چیزوں کو چیک کریں جو آپ کو بنانے سے قبل جاننا چاہئیں.

6. ایک چھوٹے سے باتھ روم میں: شاور یا ٹب؟

چھوٹے باتھ روم کے لئے شاورمثالی ہے. یہ ایک ٹب سے کم جگہ پر قبضہ کرتا ہے۔ کم سہولیات اور کم دیکھ بھال کے ساتھ  بنیادی طور پر مسلسل صفائی سے بھی بچاتا ہے.

شاور سے غسل جلدی اور حرکت کرنا  آسان ہے کیونکہ یہ فلیٹ فلور/ سیدھے فرش  پر ہے. اگر آپ کو اضافی آرام کی ضرورت ہے، جیسے مساج کے ساتھ پانی یا درجہ حرارت میں تبدیلیاں، آپ کو ایک مخصوص کلید جیسے مختلف پانی کے آؤٹ لیٹس کے ساتھ، جسم کے مختلف حصوں کے لئے پرشیر کو مختلف درجہ حرارت اور مختلف وقتوں کے ساتھ ترتیب دے سکتے ہیں.

اس موضوع کے بارے میں مزید جاننے کے لئے، ہمارے پلمبنگ پیشہ وروں سے رابطہ کریں.

7. ایک چھوٹے سے باتھ روم میں سٹائل، جو بہتر ہے؟

ایک چھوٹے باتھ روم کے لیے ہم آپ کو ترجیح دیتے ہیں کہ باتھ روم کے صحیح فرنیچر کے ساتھ آپ اپنی ذاتی اسٹیمپ کو بغیر کسی بھی مسائل کے بغیر پرنٹ کرسکتے ہیں. ہم آپ کو کچھ مثالیں دیتے ہیں.

صنعتی سٹائل: سیاہ ٹائل کلادنگ، گرینائٹ پلیٹاؤ اور آئینے کے پیچھے روشنی  تنگی کے احساس سے بچنے کے لیے بہترین ہے.

ونٹیج طرز: دیواروں پر ایک بہت ہی ہلکا رنگ دیوار لیمپ اور دیواروں پر کچھ آرٹ کے ساتھ ایک بڑے ایلومینیم آئینے اور مختلف روشنی کا استعمال.

معاصر طرز: دیواروں کے لئے ٹائل اور ٹائل کی یکجا بناوٹ اور غیر جانبدار رنگوں کے ساتھ، کچھ پودوں، سٹوریج فرنیچر، سیاہ لکڑی اور دیواروں میں حفظان صحت کے لوازمات کے لئے نچلے حصے میں سٹوریج فرنیچر.

جدید طرز: جدیدیت جگہ کو عملی تصور دیتی ہے۔ لہذا یہ باتھ روم کریم اور سفید ٹائل کے ساتھ واضح ہے۔ دراز کے ساتھ اسٹوریج، ایک سادہ ٹوائلٹ اور شیشے کی سکرین کے ساتھ شاور. حقیقی اور عملی.

چھوٹے اور خوبصورت باتھ روم:

نفس اختلاط اور چھوٹے سے ہاتھ سے ہاتھ میں جاتا ہے.مثال کے لئے یہ باتھ روم.

بھوری رنگ میں ساختہ ٹائل کے ساتھ.

بہت سی قدرتی روشنی کے علاوہ اور شیشے کی اسکرینوں، سیاہ گرینائٹ اور سیاہ لکڑی کے ساتھ سجی سیاہ خوبصورتی.

ٹائلیں اور واش بیسن قدرتی پتھر، سیاہ لکڑی اور بہت سے روشنی سے بنا.

آپ کو یہ مضمون کیسا لگا؟
 مکانات by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Request free consultation

Discover home inspiration!