Bedroom by MARIANGEL COGHLAN

بڑی اور چھوٹی ونڈوز/کھڑکیوں کے پردے

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+

Request quote

Invalid number. Please check the country code, prefix and phone number
By clicking 'Send' I confirm I have read the Privacy Policy & agree that my foregoing information will be processed to answer my request.
Note: You can revoke your consent by emailing privacy@homify.com with effect for the future.
Loading admin actions …

یہ پردے گھر کی کھڑکیوں کے ڈیزائن کو مکمل کرنے کے لئے کامل ہیں۔  بعض اوقات اس کمرے کا مرکزی نقطہ بن جاتا ہے. لیکن گھر کے سجاوٹ پر اضافی اپیل شامل کرنے کے علاوہ، ونڈوز میں پردے روشنی کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتے ہیں اور آپکی رازداری کو برقرار رکھنے کے لیے باہر سے بصری رکاوٹ بھی بنتے ہیں۔

گھر کی ہر جگہ کی سرگرمیوں اور فنکشن پر منحصر ہے کہ آپ گھر کی کھڑکیوں کے لئے کس طرح کے  پردے کا انتخاب کرنا چاہتے ہیں۔ جیسا کہ ڈیزائن، کپڑے، رنگ اور لمبائی کی وسیع اقسام شامل ہیں. ونڈو کے پردے گھر کی سجاوٹ کے لئے بہترین ہیں۔ خوبصورتی، آرام اور گرمی میں اضافہ.

آج ہم آپ کے گھر کی کھڑکیوں کے لیے پردے کے بہت سے ڈیزائن اور شیلیوں کو دکھائیں گے جس میں آپکی حوصلہ افزائی کی جائے گی.

1. ونڈوز کے لئے پردے کی اقسام اورڈیزائن

پردہ ایک ٹکڑا ہے جسے ایک بار سے ہکس کے ذریعے کھڑکیوں میں لگایا جاتا ہے.پردوں کی کئی اقسام ہیں۔ اور ان کی اونچائی اور لمبائی کے مطابق مختلف نام ہیں اور یہ گھر کے کمروں کو بہتر بناتے ہیں.

پینل: کپڑوں کے آئتاکار ٹکڑے دونوں سروں میں ایک  راڈ کے ساتھ اور ہکس یا بجتی کے ساتھ ونڈو کے اوپری حصے میں لگایا جائے. اس کی زوال چند تہوں کی شکل ہوتی ہے اور بیڈروم اور کھانے کے کمرے کے لئے کامل ہیں.

رومن: ونڈوز کے پردے کے اس انداز میں کپڑے کے ساتھ ایک ہڈی ہے اور جب اسے پھینک دیا جاتا ہے، تو یہ ایک accordion کی طرح ایک شکل حاصل کرتا ہے. رومن پردے کا کپڑہ روشن ہوتا ہے.

رولز: رولر بلائنڈ ایک بغیر رنگ کی طرح کے ہیں۔ وہ مکمل طور پر جمع کیے جا سکتے ہیں لیکن پورے کپڑے کو پھیلایا جاتا ہے. وہ بھاری اور غیر پرنٹ شدہ کپڑے میں پایا جاتا ہے.

بلائنڈ: بلائنس ہموار پردے ہیں جو جدید اور کم سے کم سٹائل میں بہت اچھی طرح بن جاتے ہیں. وہ کمپیکٹ ہیں۔  مختلف قسم کے کپڑے اور ان کے افتتاحی نظام رولر بلائنڈ کی طرح ملتے ہیں۔ لیکن اس صورت میں کہ اس میں ایک قسم کے بورڈ قائم کیے جاتے ہیں.

بارسلس: یہ سب سے زیادہ مقبول پردے ہیں. یہ ایک وسیع قسم کے کپڑے میں دستیاب ہیں اور ایک قطار کے طور پر ایک مخصوص گنا کی طرف سے خصوصیات ہیں. یہ پردے بارسے جڑے ہوتے ہیں۔  ان کو ایک طرف سے اکٹھا کیا جاتا ہے۔

پردے: پردے ہلکے کپڑے ہیں جو صرف ونڈوز/کھڑکیوں میں لگائے جاتے ہیں.

پردے بڑے یا چھوٹے ونڈوز کے پردوں کے لیے عام طور پر بھاری کپڑے کے پردے بنائے جاتے ہیں.

 Living room by homify
homify

SALA PRINCIPAL

homify

2. آپ کی کھڑکیوں کے لئے پردوں کو کس طرح منتخب کریں؟

گھر کے کمروں کی حفاظت اور سجاوٹ کو پورا کرنے کے پردے مخصوص ضروریات کو پورا کرنے کے لیے ضروری ہیں:

ونڈو کی شکل پر اپنائیں: پردے کی طرز کو منتخب کرنے کے لئے ونڈو کی شکل کو ذہن میں رکھنا ضروری ہے. ونڈو کے طول و عرض کے مقابلے میں لمبائی اور کپڑے کی مقدار کو ضرورت کے درمیان تناسب کو برقرار رکھا جانا چاہئے.

صحیح طریقے سے کپڑے کی مقدار کا حساب لگائیں: تاکہ پردے اچھے لگیں اور کھڑکی کی پوری سطح کو ڈھانپ لیں ان کے پاس کپڑہ  (اور زیادہ) ہونا لازمی ہے. اس حساب سے مندرجہ ذیل کام کیے جا سکتے ہیں.

آپ کو ونڈو کی چوڑائی تک 30 سینٹی میٹر کا اضافہ کرنا ہوگا. اس کے نتیجے میں 2 یا 3 کی طرف سے ضرب کیا جاتا ہے جس کے مطابق آپ کے پردے کے پاس فولڈر یا قطاروں کی تعداد ہے.

کامل لمبائی: سب سے زیادہ عام ونڈو کی لمبائی میں 15 سینٹی میٹر کا اضافہ کرنا ضروری ہے. اگر آپ کپڑے کی زیادہ مقدارکو ترجیح دیتے ہیں تو10 سینٹی میٹر زیادہ شامل کریں.

 Living room by Mikkael Kreis Architects
Mikkael Kreis Architects

La sala clásica contemporánea

Mikkael Kreis Architects

لٹکنے والا کپڑا: بھاری کپڑے پردے پر کامل نظر دیں گی. اگر آپ تازہ نظر حاصل کرنا چاہتے ہیں تو، کینوس، کپاس اور لینن مثالی کپڑے ہیں.

زیورات: ونڈو اور اس کی پردے کا ڈیزائن اس میں مخصوص اشیاء جیسے ربن یا ربن، بجتی وغیرہ وغیرہ ہوسکتی ہے. یہ انتخاب کمرے کی طرز پر منحصر ہے. یہ اشیاء خاص طور پر دہندگان اور کلاسک ماحول میں خاص طور پر اچھی لگتی ہیں.

 Living room by Estudio Negro
Estudio Negro

Sala con arte de Juan Ibarra

Estudio Negro

مثالی رنگ: ٹیکسٹائل کے سر پر منحصر ہے جس میں کمرہ (کمرے، بیڈروم وغیرہ)، پردے کے لئے صحیح رنگ کا انتخاب کرسکتا ہے۔ اگرچہ بغیر شک کے غیر جانبدار رنگ کسی بھی انداز کے لئے بہترین ہے. یہاں آپ کو کپڑے کی ساخت بنانا بھی ضروری ہے۔  جو باقی سجاوٹ کے ساتھ پوری ہم آہنگی میں ہونا ضروری ہے.

اگر آپ کو مشورہ کی ضرورت ہو تو ہمارے پیشہ ور سے رابطہ کرنے میں نہ ہچکچائیں.

سٹیمپ یا ہموار: نمونہ دار پردے بڑے طول و عرض کے خالی جگہوں پر زندگی کی ایک ٹچ دینے کے لئے کامل ہیں۔ جبکہ ہموار پردے چھوٹی ونڈوز یا اسی خصوصیات کی خالی جگہوں کے لئے مثالی ہیں.

3. گھر کے ہر کمرے کے لئے پردے کو کیسے منتخب کرنا ہے؟

رہنے والے کمرہ اور کھانے کے کمرے میں اس ماحول کی خصوصیات کی وجہ سے وسیع پردے بہت اچھی طرح سے منسلک ہوتے ہیں. جگہ کے سائز اور روشنی کی مقدار پر منحصر ہے جو ونڈوز کے ذریعہ داخل ہوتا ہے۔ آپ کو آرام دہ اور پرسکون کمرے بنانے کے لئے کپڑے کی اچھی قسم کا انتخاب کرنا ہوگا. اگر جگہ بڑی ہے تو آپ پردہ کے ساتھ ایک اورپردے کو یکجا کر سکتے ہیں۔ اگر یہ چھوٹے طول و عرض میں ہے۔ مثالی طور پر بلائنوں کو منتخب کرنا ہے۔ اگر وہ اندھیرے ہوتے ہیں تو صرف پردے لگاتے ہیں.

مزید خیالات کے لئے ہم آپ کو اس کتاب کا دورہ کرنے کے لئے مدعو کرتے ہیں: چھوٹے اور بڑے گھروں کے لئے ونڈوز ڈیزائن

چھوٹے باورچی خانے کی ونڈوز کے پردے

پردے کا انتخاب کرتے وقت باورچی خانے کے لئے بہت سے اختیارات موجود ہیں۔ لیکن ہمیشہ اس ماحول کے لئے کپڑے کے معیار اور کام کی دیکھ بھال کرتے ہیں. انہیں صاف کرنا اوردوبارہ لگانا آسان ہونا چاہیے.

بڑے یا درمیانے باورچی خانے کی کھڑکیوں کے پردے

درمیانے یا بڑے باورچی خانے کی ونڈو کے لئے پردے میں پیٹرن اور رنگ نہیں ہوسکتے جو اس جگہ کی سجاوٹ کو زندگی میں شامل کرتے ہیں.

سونے کے کمرے کی ونڈوز کے پردے

بیڈروم میں آپ پردے کا انتخاب زیادہ آزادی کے ساتھ کرسکتے ہیں۔ اگرچہ یہ کمرے کی طرز پر بھی اثر انداز ہو گا.

ایک جدید بیڈروم کی کھڑکیوں کے لئے پردہ

کینوس، لیلن کےکپڑے والے پردے جدید بیڈروم کے لیے  بہت مناسب ہیں۔ ایک کلاسک انداز کے لئے، ریشم یا ساٹن بہت اچھی طرح سے کام کرتا ہے.

چھوٹے سونے کے کمرے کی کھڑکیوں کے لئے پردے

 Bedroom by MARIANGEL COGHLAN

بڑی اور جدید ونڈوز کے پردے

جدید ونڈوز عام طور پر بڑی ہوتی ہیں۔ کیونکہ ان گھروں کے فن تعمیر کو اپنے قدرتی ماحول سے رابطے میں رکھنے کی کوشش ہوتی ہے. ان ونڈوزوں کے لئے پردے کے بہت سے اختیارات ہیں۔ بلائنز، پینلز اور سلاخوں کے پسندیدہ اختیارات میں سے ایک ہونے کے ساتھ.

بڑی اور چھوٹی ونڈوز کے لئے پردے

کم سے کم سٹائل خوبصورت ہے اور براہ راست لائنوں کی پاکیزگی کے لئے لگ رہا ہے. اس طرز کے ونڈوز کے پردیوں کا انتخاب ہلکے پھلکے کپڑے میں ہونا چاہئے۔ فرنیچر کے اسی طرح کی بناوٹ یا اس کے برعکس ہونا چاہئے.

4. ونڈوز کے پردے صرف ایک آلات سے زیادہ ہیں

گھر کی کھڑکیوں کے پردوں کا انتخاب بنیادی ہے. کیونکہ وہ صرف گھر کی سجاوٹ کو مکمل کرنے کے لئے ایک آلات نہیں ہیں بلکہ ان کے ذریعہ اس ماحول کو پہنایا جاتا ہے۔ انہیں زیادہ آرام دہ اور گرم بنا دیتا ہے۔  جس کے ساتھ خوشگوار جذبات بیداری ہوتی ہے. وہ گھر کے رازداری کی حفاظت کے کام کو بھی پورا کرتے ہیں۔  وہ قدرتی روشنی داخل ہونے یا روکنے میں مدد کرتے ہیں جس کے ساتھ آپ گھر کے درجہ حرارت کو بھی کنٹرول کرسکتے ہیں.

کھڑکیوں اور گھروں کے انداز اور سائز پر منحصر ہے۔ تو آپ کپڑے، رنگوں، کھولنے کے نظام کے ساتھ ساتھ گھر کے ہر کمرے کو بہتر بنانے کے لۓ بہترین انتخاب کرسکتے ہیں.

ان وجوہات کے لئے پردے میں بہت سے بصیرت اثرات ہیں اور جگہ میں موجود عناصر کے پورے سیٹ کو بہتر بنانے کے لئے منظم کرتے ہیں.

مزید خیالات کے لۓ اور آپ کے گھر کے لئے جدید ونڈوز کے 10 شاندار ڈیزائنوں کا دورہ کرنے کے لئے دعوت دیتے ہیں۔

 Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!